Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte litt med blaxxie idag, helt tilfeldig. Var ikke så mye motstand å få fra det andre laget men.. Har noen fra forumet her på vennelista nå, bare invite hvis jeg er på, spiller som regel alene. Er dere opptatt av stats hos de dere spiller med er ikke loggen min representativ akkuratt. Men hyl ut :)

Lenke til kommentar

Spilte litt med blaxxie idag, helt tilfeldig. Var ikke så mye motstand å få fra det andre laget men.. Har noen fra forumet her på vennelista nå, bare invite hvis jeg er på, spiller som regel alene. Er dere opptatt av stats hos de dere spiller med er ikke loggen min representativ akkuratt. Men hyl ut :)

Så du spilte så jeg joinet :) Er ikke så opptatt av stats, bare så lenge det er gøy (og vi eier motstanderen) :D

Lenke til kommentar

Har et par stk her som har lagt meg til på PSN. Har vært litt opptatt med å spille med venner i det siste, men regner med de faller fra litt etterhvert. Har endelig fått skaffet meg headset (Turtle Beach PX21), så er tilgjengelig for prat under spilling også.

 

Foreløpig har jeg dessverre litt dårlig erfaring med chat via ps3, så har ofte endt opp med å gå over til Skype. (Chat burde seriøst vært inkludert via ps3 software inne i spill, og ikke i selve spillet, da man ikke kan snakke sammen før man er i samme squad)

 

Jeg er ikke overdrevent opptatt av stats, men jeg er glad i fungerende lagspill. Jeg skulle gjerne spilt med en squad som utfyller hverandre (to assault, en engineer og en support tror jeg er en bra kombo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...