DuTTZi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Psn: bragekb Battlelog: bragekb Alder: 26 Hvordan kan man spille med dere andre ingame uten å legge inn 20+ psn-id manuelt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Du må egentlig adde alle på lista:) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) PSN: Trulon Battlelog: Trulonz Alder: 17 Endret 6. november 2011 av Hugol Lenke til kommentar
FabianusLoL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Forumvavn:fabianusLoL PSN:THE-GAMER_NOR Battlelog:fabi98online alder:13 Følg meg gjerne på twitter: THEGAMERNOR_BF3 Endret 6. november 2011 av FabianusLoL Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har noen BF3 commentary favoritter på youtube eller? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 <-- svenske som kommenterer bruk av shotgun med sniperscope. Denne var litt morsom. Har bare sett denne ene videoen og aner ikke om det andre er noe å få med seg. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Spilte litt med blaxxie idag, helt tilfeldig. Var ikke så mye motstand å få fra det andre laget men.. Har noen fra forumet her på vennelista nå, bare invite hvis jeg er på, spiller som regel alene. Er dere opptatt av stats hos de dere spiller med er ikke loggen min representativ akkuratt. Men hyl ut Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som er med på noen runder nå? La deg til nå blcmn Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Spilte litt med blaxxie idag, helt tilfeldig. Var ikke så mye motstand å få fra det andre laget men.. Har noen fra forumet her på vennelista nå, bare invite hvis jeg er på, spiller som regel alene. Er dere opptatt av stats hos de dere spiller med er ikke loggen min representativ akkuratt. Men hyl ut Så du spilte så jeg joinet Er ikke så opptatt av stats, bare så lenge det er gøy (og vi eier motstanderen) Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har et par stk her som har lagt meg til på PSN. Har vært litt opptatt med å spille med venner i det siste, men regner med de faller fra litt etterhvert. Har endelig fått skaffet meg headset (Turtle Beach PX21), så er tilgjengelig for prat under spilling også. Foreløpig har jeg dessverre litt dårlig erfaring med chat via ps3, så har ofte endt opp med å gå over til Skype. (Chat burde seriøst vært inkludert via ps3 software inne i spill, og ikke i selve spillet, da man ikke kan snakke sammen før man er i samme squad) Jeg er ikke overdrevent opptatt av stats, men jeg er glad i fungerende lagspill. Jeg skulle gjerne spilt med en squad som utfyller hverandre (to assault, en engineer og en support tror jeg er en bra kombo) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Kmmer til å spille endel i dag til 4. Bare å adde meg:). Min skype er samme som psn. Digge med turtlebeach er at man kan koble usben til dataen for vhat og lyd til ps3 samtidig:p. Kommer til å savne det når jeg får sony sitt nye ps3 headsett :love: 7.1lyd Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Forresten; om vi nå skulle være flere enn 4 som ønsker å spille på samme server, men fordelt i flere squads, hvordan skal man kunne gå frem for å havne på samme server? Synes det er for tungvindt om man skulle måtte lete opp server, og prøve komme inn på den samtidig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 1 eller 2 må joine et game o invite resten. Eneste måte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Diskusjon: Iskall PSN: Iskall_z Alder: 19 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Oppdaterer vennelisten i morgen med de siste brukerne. Er også med på endel kamper i morgen om noen vil spille:). Chat må gå gjennom skype pr dags dato Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Halla! Jeg er gira på å spille med noen som liker lagarbeid og ikke bare sikler of K/D-ratio. Har mic og foretrekker å spille Rush, men jeg kan spille alt, så lenge jeg er i en kjekk squad. PSN: MacBrawl Battlelog; har ikke forstått hvordan jeg fikser den enda Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hva er din alder? Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ah, visste det var noe jeg hadde glemt. Jeg er 23 og et halvt år. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Supert:). Adder du meg?. Spiller mye fortia:) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det noen planer om å spille sammen de nærmeste dagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå