Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog?

 

Jeg prøver å logge inn på battlelog, men kommer ikke inn med e-post adressen jeg har på origin. E-post-adressens om brukes på PSN er en annen, men vet ikke om det skulle gjøre noe forskjell?

 

Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis?

 

Jeg har en annen mail-adresse på PSN ift Origin, fordi jeg deler PS3 med andre her jeg bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis?

 

 

Det gikk ann å gå inn på EA og adde gamertag der før. Nå har linken forsvunnet eller kommet en annen plass. Kontaktet de via mail for 2-3 dager siden og har fortsatt ikke svar. Sliter med det samme problemet selv. :thumbdown:

Lenke til kommentar

det er flere klaner.ja men ikke eg som er ansvarlig, skal vist ha clan kamper etterhvert som jeg har skjønt.

 

 

 

vennelisten er nå oppdatert med både battlelog og siste psn ider. Prøvd meg mer med link til hver profil men ga opp det da kun en link er mulig. hver gang jeg la til en ny link forsvant linken over eller hele teksten... så navnene ligger der og man må søke hverandre opp

Lenke til kommentar

PSN Yodei

Forumnavn: Jeeperscreepers

Alder 22

 

Spilt mye BC2 sammen med mange forumbrukere :)

 

Husker godt da vi spilte på Bc2. Uovervinnelige, nærmest. (Var vel iGabby-kontoen jeg brukte da).

 

Kan legge til meg her òg

PSN: SixIlluZions

Forumnavn: SixIlluZions

Alder: 20

 

Og hvis folk vil, så kan de joine platoonen min på Battlelog, som heter Norwegian Rush Force. Vil ha folk som er aggresive i spillestilen, Clan tag er RuN.

 

Battlelog kontoen min: iTzTeeJay

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...