TOO TRILL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog? Jeg prøver å logge inn på battlelog, men kommer ikke inn med e-post adressen jeg har på origin. E-post-adressens om brukes på PSN er en annen, men vet ikke om det skulle gjøre noe forskjell? Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis? Jeg har en annen mail-adresse på PSN ift Origin, fordi jeg deler PS3 med andre her jeg bor. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fant endelig ut hvordan jeg byttet Origin navn. Ny Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Anathemaconquer/ Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis? Det gikk ann å gå inn på EA og adde gamertag der før. Nå har linken forsvunnet eller kommet en annen plass. Kontaktet de via mail for 2-3 dager siden og har fortsatt ikke svar. Sliter med det samme problemet selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Min battlelog Har ikke blitt veldig mye spilling enda, men blir nok endel nå fremover. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 PSN: nandione Battlelog: Hernandez187 Spiller primært i helgene Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 herranfsim på Origin. Blir nok ganske mye spilling de to neste ukene, derretter nærmere jul. Håper å se noe til folk herinnefra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 herranfsim på Origin. Blir nok ganske mye spilling de to neste ukene, derretter nærmere jul. Håper å se noe til folk herinnefra din psn? PSN: nandione Battlelog: Hernandez187 Spiller primært i helgene alder? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er det egentelig noe miljø i Norge for BF3 klan spilling? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ja det er det, vi spilller mye ilag vi på facebooksiden og jeg er blandt annet med i en klan kalt FMJ med aldersgrense på 18 år. vi spiller endel Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Så da eksiterer det èn klan, i det minste. Spørsmålet var om det er et miljø for dette. Spilles det kamper mellom klaner, etc. Har tilgode å se noe til dette. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 det er flere klaner.ja men ikke eg som er ansvarlig, skal vist ha clan kamper etterhvert som jeg har skjønt. vennelisten er nå oppdatert med både battlelog og siste psn ider. Prøvd meg mer med link til hver profil men ga opp det da kun en link er mulig. hver gang jeg la til en ny link forsvant linken over eller hele teksten... så navnene ligger der og man må søke hverandre opp Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 hvor er facebook siden? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Link på førstepost Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) PSN Yodei Forumnavn: Jeeperscreepers Alder 22 Spilt mye BC2 sammen med mange forumbrukere Husker godt da vi spilte på Bc2. Uovervinnelige, nærmest. (Var vel iGabby-kontoen jeg brukte da). Kan legge til meg her òg PSN: SixIlluZions Forumnavn: SixIlluZions Alder: 20 Og hvis folk vil, så kan de joine platoonen min på Battlelog, som heter Norwegian Rush Force. Vil ha folk som er aggresive i spillestilen, Clan tag er RuN. Battlelog kontoen min: iTzTeeJay Endret 5. november 2011 av SixIlluZions Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det du som pleide å kalle deg et eller annet med king? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) EDIT: Feil tråd.. Endret 5. november 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Hvis man vil spille aggresivt er siste bane på co op rå! Jeg og en annen pleier å spillle den rambo style:). Løper gjennom hele greia med hagla Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Battlelogg navn: Grimvarg Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det du som pleide å kalle deg et eller annet med king? Nei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Battlelogg navn: Grimvarg Dette er ps3 tråden;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå