Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal holde den oppdatert bår jeg er på pcen. Ikke enkelt å legge koder o slikt på ipaden. Men skal få lagt til de siste ikveld og legge til battlelog på alle iløpet av uka.

 

Edit 1: anethema og barbeshow lagt til

 

Edit 2: hvis dere har en annen battlelognavn en navnet på din psn så skriv det opp s.å jeg får lagt opp dere på den stor editen til uka

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

heisann! Jeg er gjerne med på å spille sammen med flere.

 

Forumnick: !ncubu$ (Jeg vet det er tåpelig med de tegnene, men jeg får ikke endret det)

PSN og Battlelog: barazin82

Alder: 29

 

Legg meg gjerne til på PSN, men skriv helst hvem du er/at du er fra Diskusjon samt alder (Foretrekker folk som er over 18)

 

Har endret navn her på forumet til det samme som på PSN.

Lenke til kommentar

Prøvde å legge dere inn via ipaden nå, gikk ikke så bra, skal prøve igjen nå, hvis ikke venter jeg til i morgen da jeg er hjemme

 

Ser ikke ut om jeg får link på hver enste:/. Hver gang jeg legger inn link på nytt navn forvinner en annen link. Skal se mer på det iløpet va uken, men for nå legger jeg inn kun battlelognavnene

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog?

 

Jeg prøver å logge inn på battlelog, men kommer ikke inn med e-post adressen jeg har på origin. E-post-adressens om brukes på PSN er en annen, men vet ikke om det skulle gjøre noe forskjell?

 

Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...