Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) etter mye streving me dkoder har jeg fått det til. ska i morgen se om jeg får lagt battlelog med klikklenge på hver bruker som har battlelog i post 1 dette er post 100 i tråden:D Endret 28. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sleng inn riktig PSN på meg i samme slengen. Skal være Quote_- og ikke Quote_ (: Min battlelog er SirSolaas Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 I dag var det massiv lag på serverne! Men koser meg fordet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 De jobber med problemet nå de neste timene og kan være brudd og lagg. Nå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Ok folkens, denne ,å sees! Legger dn i post 1 også! Ps: jobber enda med å lage linker til alle battlelogprofilene mn gar andre ting å gjøre så det kommer:) http://www.youtube.com/watch?v=b8rh5Q6lgGw&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 VELDIG mange online som ikke følger det der. Må liksom skyte teammates for å få ammo. Mange som sitter og ser på M-COM uten å plante bomba.. irriterende.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, det er idiotiske codspillere. Denne videoen kburde være oblikatorisk for å spille Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke det at dette har mye å si for meg, får ikke spilt på 3 uker men; Hvis du først skal ta "ansvaret" for å lage en tråd som denne, prøv i det minste å holde den *litt* oppdatert? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Skal holde den oppdatert bår jeg er på pcen. Ikke enkelt å legge koder o slikt på ipaden. Men skal få lagt til de siste ikveld og legge til battlelog på alle iløpet av uka. Edit 1: anethema og barbeshow lagt til Edit 2: hvis dere har en annen battlelognavn en navnet på din psn så skriv det opp s.å jeg får lagt opp dere på den stor editen til uka Endret 30. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 heisann! Jeg er gjerne med på å spille sammen med flere. Forumnick: !ncubu$ (Jeg vet det er tåpelig med de tegnene, men jeg får ikke endret det) PSN og Battlelog: barazin82 Alder: 29 Legg meg gjerne til på PSN, men skriv helst hvem du er/at du er fra Diskusjon samt alder (Foretrekker folk som er over 18) Har endret navn her på forumet til det samme som på PSN. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ser du ikke er på lista engang, forsvant nokk da jeg oppgraderte listen. Skal få deg lagt til iløpet av dagen:) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Forumnavn: KanyeWest PSN: TripleThreat1337 Alder: 21 Endret 31. oktober 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/iodsahgldhkaj/ Der er linken (tror jeg) til min battlelog. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Yodei/ Blir vel min da Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Prøvde å legge dere inn via ipaden nå, gikk ikke så bra, skal prøve igjen nå, hvis ikke venter jeg til i morgen da jeg er hjemme Ser ikke ut om jeg får link på hver enste:/. Hver gang jeg legger inn link på nytt navn forvinner en annen link. Skal se mer på det iløpet va uken, men for nå legger jeg inn kun battlelognavnene Endret 31. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
oevk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei, Jeg vil også gjerne ha noen å spille med. (Begynt å bli lei av å ende på squad med folk som snakker fransk etc. ) Er 29 og spiller litt nå og da. har pt. ikke mic. User er samme som her: oevk mvh Øyvind Lenke til kommentar
Gressklipper90 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Kunne gjerne tenkt å spilt med noen som går for objective! Og for teamwork fun PSN: Gressklipper90 Alder: 20 Battlelog: < HER > Endret 1. november 2011 av Gressklipper90 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog? Jeg prøver å logge inn på battlelog, men kommer ikke inn med e-post adressen jeg har på origin. E-post-adressens om brukes på PSN er en annen, men vet ikke om det skulle gjøre noe forskjell? Lenke til kommentar
nyklo Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lagt til de 2 siste. Kanye vest: har du battlelog? Jeg prøver å logge inn på battlelog, men kommer ikke inn med e-post adressen jeg har på origin. E-post-adressens om brukes på PSN er en annen, men vet ikke om det skulle gjøre noe forskjell? Dette problemet har eg også. Har det noko med at eg installerte og aktiverte spelet på PS3 _før_ eg hadde Origin-konto? I ettertid har eg oppretta Origin-konto med same mailadresse som PSN. Eg går ut frå at eg på ein eller annan måte må koble PSN-identiteten til Origin/EA, men korleis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå