KakeMonster3 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 håper eg ikkje blir kikket ut av servere pga dårlig forbindelse med ea slik som i betaen.. nat type hos meg er 3. har prøvd å endre det til 2 men ikkje fått det til enda. Flytter i ny leilighet neste uke så venter om problemet skulle vedvare til då med å ringe nextgentel men herregud så kjedli det var. Noen av dere som har det problemet og fikk det fikset? Følgte instruksene eg fikk i en annen tråd men det hjalp ikkje desverre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Mp si jeg liker gjennomsnittaldereher:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Spilt bf3 mye nå, veldig bra Da er jeg meget klar for BF3! Ombestemte meg, og kjøpte Sony 7.1 PS3 headset til 750,- og fri frakt hos coolshop. Aldri hørt om sjappa, men folk virker fornøyde. Utrolig billig! Mangler bare spillet. Dette blir så sinnsykt bra Fått headsette? Synes? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror jeg venter litt med å kjøpe mic til jeg får vite om VOIP-en i spillet fungerer bra. Eller så får vi bestemme oss for å gå for å bruke PC ved siden av, med tjeneste ala Skype tilgjengelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 håper eg ikkje blir kikket ut av servere pga dårlig forbindelse med ea slik som i betaen.. nat type hos meg er 3. har prøvd å endre det til 2 men ikkje fått det til enda. Flytter i ny leilighet neste uke så venter om problemet skulle vedvare til då med å ringe nextgentel men herregud så kjedli det var. Noen av dere som har det problemet og fikk det fikset? Følgte instruksene eg fikk i en annen tråd men det hjalp ikkje desverre. Jeg har hatt problemer med å bli kastet ut etter 15-20 minutter hver eneste gang jeg har satt meg ned for en runde med BC2, hadde også ngt. Samme problemet hos min bror, når jeg testet spillet der, han hadde også ngt. Nå fikk jeg fiber fra altibox på mandagen så får jeg se om problemet mitt blir borte, har mistet mange ace pins i BC2 på det tullet der Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Sliter litt med at jeg blir kastet ut selv før jg komme inn:/. Men når jeg er inne er alt bra. Bortsett fra lag nå og da. Får spille mye før dere andre får spillet og overbelaster serverne:pæ Er forresten diggg med serverbrowser Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det var den ene gangen for meg, men etter det så kunne jeg holde på i timesvis i strekk uten at det skjedde noe som helst. Men det driter jeg i nå og håper fiberen til altibox ikke tuller på samme måte, men det finner jeg ut i morgen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spilt bf3 mye nå, veldig bra Da er jeg meget klar for BF3! Ombestemte meg, og kjøpte Sony 7.1 PS3 headset til 750,- og fri frakt hos coolshop. Aldri hørt om sjappa, men folk virker fornøyde. Utrolig billig! Mangler bare spillet. Dette blir så sinnsykt bra Fått headsette? Synes? Verken fått headset eller spillet enda. God følelse på at jeg iallefall får spillet i dag da, ble sendt fra game.no i går, som ligger 10min gange fra der jeg bor ser jeg nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser headsettet ikke er på lager på den butikken så er kanskje derfor. Tenker å kjøpe samme headsett men liker ikke helt den butikken:p Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var litt skeptisk selv i starten. Googlet litt rundt, virket som om folk som har bestilt tidligere er fornøyde. Det er iallefall sendt, kanskje jeg tok det siste Hvordan er spillet, hvilken class kjører du? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg spiller mes som support da det våpnet er enklere å styre. J mindre våpna er jo raskere svinger du føler jeg. Bruker og noe engineer pga må. Ta ut flya hee:). Spillet er kanonbra!! Digger at det er bymaps:) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 er servere oppe ? Regner med spillet daler i posten idag Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Spilte online i hele går så ja:). Mange servere oppe. 42 sider men får ikke joinet ea servere:s. Skal kjøpe meg nytt headset. Noen som vil kjøpe mitt turtle beach px21 for en billig penge? Endret 26. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 YodeI: er du fortsatt sjef med hokus? Melder meg frivillig til gunnerseat ved anledning! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 kan si det med en gang. helikoptret er MYE hardere å fly i Battlefield 3 en i bc2. sliter skikklig med å ha kontroll Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) hehe Nei har flydd ett heli til nå. Det gikk brukbart greit det, må bare venne meg til nye controls :/ Sliter litt med at man ikke kan finjustere controls mer evt ha det som i bc2 Har flydd mest, fått dreisen på det! Men heli er gøyest bane er det flest heli i ? Endret 26. oktober 2011 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Sony 7.1 headsetet virker meget bra. Litt masse plastikk, men jeg har ingen mindre søsken som flyr i rundt heldigvis. Nå er jeg ikke vant med headset til ps3, men lyden virket knallbra. Føler jeg har wallhack. Nesten for bra lyd, blir sittende og høre på hvor folk løper i stedet for å hunte dem. Blir vel vant med etterhvert. Spillet kom dog ikke i posten....... Endret 26. oktober 2011 av Blax Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Har bestilt headsettet nå. Blir digg å soundwhore folk Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Ble faktisk positivt overrasket av coolshop.com 250,- mindre enn på komplett.no f.eks. Bestilte det på Fredag, fikk det i dag. Fra Danmark til Oslo. Blir å hente mitt spill kl 00:00 da game.no har nattåpent på sine butikker. Har da to eksemplarer i løpet av ettermiddagen i morgen.. Noen som er keen? Eller så sender jeg det bare i retur. Btw: Er det noen kjente store som har server på PS3? Slik som TV2, multigamer, battlefield.no elns? Endret 26. oktober 2011 av Blax Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ikke som jeg har sett men skal sjekke. Ea og dice har servere hvertfall. Men kommer ikke inn på ea sine før i morgen tenker jeg:p. Noen som joiner co op i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå