""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja. Det er det på tide å fikse, gitt. Helvetes mongo. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Derfor vi bruker skype Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skype er uaktuelt for min del. Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skype er ovelegen på lydkvalitet. Jeg synes det både er synd og merkelig at Sony ikke har prioritert en bedre samtaleopplevelse på ps3. Elendig lydkvalitet og det faktum at man MÅ være i samme lobby/squad/spill/lag for å kunne kommunisere er egentlig bare trist. Hver gang jeg spiller med ps3-mic, må jeg ha mobilen tilgjengelig slik at jeg kan ringe om vi skulle havne på forskjellig lag. Tåpelig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Skype er det eneste som funker nå. Samme lag eller ikke Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skype er fremdeles uaktuelt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tre grunner til at jeg ikke bruker Skype. 1. Jeg bor ikke alene, så om jeg tar kontrollen over tven og spiller vil dama mest sannsynlig bruke pcen, og da også lyden. 2. Laptopen vi hadde er for lengst på dynga, og om jeg skal bruke Skype må jeg enten flytte pcen eller skaffe meg en forlenger av noe slag for headset. 3. Enten må jeg ha headset på ukomfortabelt, eller droppe å høre noe særlig lyd fra pcen. Og på toppen av det hele (og fjerde grunnen, egentlig) synes jeg Skype er kjipt, selv om det selvsagt er fint om man absolutt må bruke det. Jeg har kjøpt meg en PS3, et headset samt Battlefield 3, og forventer egentlig at noe så simpelt som det burde vært fikset nå, ved å f.eks gi ut en minipatch som kun fikser det. Man MÅ ikke gi ut patcher som fikser tusen ting om gangen, regner jeg med. Synes DICE er kvalmt treige med å fikse opp. Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bare en ting, selv om det ikke kommer til å forandre synet ditt (men kanskje andre tenker det er greit å vite). Skype finnes tilgjengelig på de fleste smarttelefoner. Har brukt det selv de gangene jeg ikke har orket ta med laptopen fra jobben, fungerer utmerket. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bare en ting, selv om det ikke kommer til å forandre synes ditt. Ikke alle som har en smarttelefon, vøtt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gleder meg til det blir fiksa. Føffaen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Aye! Blir bra. Funka jo eksepsjonelt bra på BC2, så da burde det funke like fett her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det som er digg, er at når vi ligger på toppen uten å få kommunisert skikkelig, hvordan skal det da gå når vi får skravla som bare faen? HÅH! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Aye. Det som gjør meg nervøs er at lagene kommer til å bli latterlig ujevne med meg og deg på lag. Burde egentlig bare være meg og deg mot tolv, sånn at lagene blir litt jevne. Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Så søte dere er 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Turtle beach ftw:). Lyd til ps3 og mic til pcen på samme headset:). Mye bedre uansett om det hadde fungert på ps3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Så søte dere er Ikke bare søte, barske, herlige, strålende og på fritiden er vi veldig forfengelige. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Wow. Noen som sliter med å få oppmerksomhet i real life ? Neida, dere var veldig søte sammen. Perfekt par, når jeg ser på bildene deres. btw: Heter ikke en av dere Kattlauv eller noe? Var vel venn med en av dere på den gamle kontoen min (sixilluzions). Regner med den det måtte gjelde, har forbedret seg mye siden sist gang vi var i samme game, for da stod kattlauv bare nederst hele tiden .. =P Bazinga: Hvor blir det av deg for tiden? Lenge siden jeg har tatt dogtagen din nå, trønder Endret 15. desember 2011 av iDovakhiin Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 haha Bazinga... Jeg har brukt tiden med en kompis som har blitt ekstremt aktiv + at jeg har forsøkt ranke opp diverse fly/heli i det siste. Har ikke vært det store behovet for lagspill da. (Eller det store behovet for å bli jaktet på rundt omkring på kartet av deg ) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tror jeg har spilt på motsatt lag av iDovakhiin to ganger, og begge gangene fikk han nemesis på meg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Ikke morsomt å spille mot han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå