Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bugsa blir garantert vekk til relase og se bugsa er der på alle plattformer. Spillet kommer nokk ikke på mac med en gang tenker jeg:p

På bc2 beta var det og mye bugs men de var vekk? Den builden i spiller nå er ikke sen builden som de jobber med nå. Denne builden er der for å finne feil og teste serverne spessielt.

Ps3 versjonen blir nokk ganske så bra:)

Lenke til kommentar

Mulig det er en tidligere build, har ikke lest meg opp på sånt. Det er en stor sekk med bugs hvertfall.. men de har sikkert kontroll.

Kjører bootcamp på iMac, må bare få kjøpt den først:) Klarer ikke å bli helt komfortabel med PS3 stikka til FPS spill. Føler at jeg ikke har full kontroll, + det er jo latterlig at man ikke kan sette buttons som man vil?! Har ikke spilt BF hverken på PC eller PS3 før, og er vel mer eller mindre fostra opp med Counter Strike i gamle dager.. som jeg sammenlikner i hodet, å det er jo to helt forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Bare. Huske dette ikke er run and gun spill:). Spill taktisk og husk objektivene da det er om å vinne kampen og ikke ha mest kills. Hjelper ikke noe for laget om du har masse kills men ingen tar bomba:p

Minner på om at dere må huske å legge til de dere vil spille med som er over deg på lista:)

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Bare. Huske dette ikke er run and gun spill:). Spill taktisk og husk objektivene da det er om å vinne kampen og ikke ha mest kills. Hjelper ikke noe for laget om du har masse kills men ingen tar bomba:p

Minner på om at dere må huske å legge til de dere vil spille med som er over deg på lista:)

det skal jeg prøve å huske på kampens hete:P

jeg skal starte med å legge til dere når kommer hjem att :)

Lenke til kommentar

Port Valdez hadde i hvert fall et godt utvalg med vehicles sammenliknet med Operation Métro, som er et plain infantrymap og en bane jeg ikke mener er en bra bane om den skal representere BF3 og lokke potensielle kjøpere. Med Port Valdez kunne man prøve både luft- og bakkekjøretøy, noe jeg så veldig gjerne skulle ha prøvd i betaen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Forum navn: blax

PSN ID: blaxxie

Alder: 22år

Blir kanskje vanskelig med mic, siden jeg bor sammen med fruen. Men har spilt med folk fra forumet tidligere, fungert knall det. Vurderer å kjøpe headset med mic

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Er vel bare sony sine som er kompatible mtp mic eller?

Ser at alle USB og bluetooth headset går.

Jeg har faktisk SteelSeries 5H v2, men mangler USB lydkort...

En annen ting, hvilken sense kjører dere på spaken?

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...