blcmn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 psn: blcmn forum: blcmn alder: over 20 Vet ikke om det blir kjøp til ps3 eller imac enda, eller i det hele tatt (les mange bugs). Men tar noen runder på ps3 inntil videre hvertfall. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bugsa blir garantert vekk til relase og se bugsa er der på alle plattformer. Spillet kommer nokk ikke på mac med en gang tenker jeg:p På bc2 beta var det og mye bugs men de var vekk? Den builden i spiller nå er ikke sen builden som de jobber med nå. Denne builden er der for å finne feil og teste serverne spessielt. Ps3 versjonen blir nokk ganske så bra:) Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mulig det er en tidligere build, har ikke lest meg opp på sånt. Det er en stor sekk med bugs hvertfall.. men de har sikkert kontroll. Kjører bootcamp på iMac, må bare få kjøpt den først:) Klarer ikke å bli helt komfortabel med PS3 stikka til FPS spill. Føler at jeg ikke har full kontroll, + det er jo latterlig at man ikke kan sette buttons som man vil?! Har ikke spilt BF hverken på PC eller PS3 før, og er vel mer eller mindre fostra opp med Counter Strike i gamle dager.. som jeg sammenlikner i hodet, å det er jo to helt forskjellige spill. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ps3 versjonen blir nokk ganske så bra:) Den ER bra. Jeg begynner bare å bli temmelig lei av Metro, nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg eer veldig fornøyd selv med spillet:). Pnene og lyden er fantastisk og alt føles bedre:). Flk klager på grafikkemen syns selv den holder:). Jeg er selv ganske god på bf3 metro nå. Ligger ofte med 5000 poeng runden med. Ca 40 kills og 25 deaths. Er mnge noobs som suger:) Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 psn Tubeost forumnick ungkar1 alder 18 men har dere noen tips til en fersking i battlefield? har ikke spilt det siden vietnam Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Bare. Huske dette ikke er run and gun spill:). Spill taktisk og husk objektivene da det er om å vinne kampen og ikke ha mest kills. Hjelper ikke noe for laget om du har masse kills men ingen tar bomba:p Minner på om at dere må huske å legge til de dere vil spille med som er over deg på lista:) Endret 2. oktober 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 man får mye kills når man løper for å prøve å ta objektivet. Synd at de fleste med recon kit ikke forstår det og sier camping er bra i BF mens de sitter inni en busk helt baki spawn (selv om de er attackers eller defenders) De er hvertfall ikke til hjelp. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bare. Huske dette ikke er run and gun spill:). Spill taktisk og husk objektivene da det er om å vinne kampen og ikke ha mest kills. Hjelper ikke noe for laget om du har masse kills men ingen tar bomba:p Minner på om at dere må huske å legge til de dere vil spille med som er over deg på lista:) det skal jeg prøve å huske på kampens hete:P jeg skal starte med å legge til dere når kommer hjem att Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) ! Endret 3. oktober 2011 av karael Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Sorry men dette er kun playstation tråd;) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare meg som begynner å bli dritt lei Metro? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg digger metro:D. Er på fjellet hele ukeså får ikke spilt så mye mer så blir vel ikke helt lei den da:). Men er bra map Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Det er en beta Husker jeg ble drittlei Port Valdez i BFBC2 beta Men herregud, kongemap likevel! Endret 3. oktober 2011 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Port Valdez er forferdelig, aldri likt det brettet. Viss jeg ikke spilte sammen med andre så hoppet jeg ut med en gang... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Port Valdez hadde i hvert fall et godt utvalg med vehicles sammenliknet med Operation Métro, som er et plain infantrymap og en bane jeg ikke mener er en bra bane om den skal representere BF3 og lokke potensielle kjøpere. Med Port Valdez kunne man prøve både luft- og bakkekjøretøy, noe jeg så veldig gjerne skulle ha prøvd i betaen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke mange dager igjen nå. Blir grisemorro:) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Forum navn: blax PSN ID: blaxxie Alder: 22år Blir kanskje vanskelig med mic, siden jeg bor sammen med fruen. Men har spilt med folk fra forumet tidligere, fungert knall det. Vurderer å kjøpe headset med mic Endret 18. oktober 2011 av Blax Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kjøp deg et headset... verdt det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Er vel bare sony sine som er kompatible mtp mic eller? Ser at alle USB og bluetooth headset går. Jeg har faktisk SteelSeries 5H v2, men mangler USB lydkort... En annen ting, hvilken sense kjører dere på spaken? Endret 19. oktober 2011 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå