Bosch Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er serverne til EA nede`? Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er serverne til EA nede`? Ja, de ble tatt ned mellom 0900 CET og 1200 CET for klargjøring til Back to Karkand-expansion. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 .kom mapsene i siste patch eller må vi laste ned mer? Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Må man ikke kjøpe de hvis man vil ha dem? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du må kjøpe Back To Karkand pakken om du ikke har Limited Edition. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Spm er om den lastes ned automatisk til os med le. Har mistet kodearket så håper maskinen husker det Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 .kom mapsene i siste patch eller må vi laste ned mer? Tror du må gå inn i "Store" i spillmenyen for å laste ned Back to Karkand. Usikker på om du trenger koden eller ikke. Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Regner med det ble lagret på PSN IDn din når du tastet inn koden. Mener å huske det var slik for ett annet spill jeg hadde. Så vil pakken ligge der klar for nedlasting for deg, mens den for f.eks meg vil stå til NOK 1 million (eller hva prisen nå er). EDIT: Ca $15 ser jeg, (altså rundt NOK 90,-). Et godt stykke unna en million altså. Puh! Endret 6. desember 2011 av Barazin82 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som har prøvd det og har noen kommentarer? 1 time og 5 min til jeg er ute av jobben Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 10 minutter til jeg er hjemme fra skolen. Kommer med update. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Spilt noe nå. Gode maps men når det skjer mye hakker det litt. Likte spesielt f35 Siden deer som harrier:). Gled dere:) Håper bare hakk problemet blir fikset Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvilken linje sitter du egentlig på chris? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) 25-25;). Linje har ikkno å si på hakking. Dette skjer kun der det skjer mye. Kan stå i ro og svinge der og det hakker så vet det inke har noe med lag å gjøre Problemet er lav fps når det skjer mye Endret 6. desember 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ja PS3'en dropper litt når det skjer altfor mye. Driver og laster ned nye maps nå, gleder meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Merket det på tvstasjonen når keg løp opp trapppene på en av de nye banene:p. Trappene ble for mye Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen andre som sliter med nedlasting eller? Har fryst to ganger nå.... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Noen andre som sliter med nedlasting eller? Har fryst to ganger nå.... Samme her! Det har fryst to ganger! Jeg skal drepe EA hvis de ødelegger PS3-en min på dette her!!!! Dette er første gang noen sinne at PS3-en måtte sjekke og gjenopprette systemfilene for å sjekke at det ikke var kommet noe corrupted data! Helvete. EDIT: Nedlaster en tredje gang nå. Har kommet meg ut av spillet for å sjekke om dritten lar seg nedlaste når jeg ikke er inne i spillet. Foreløpig på 8%...9%..10% Endret 6. desember 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tredje gang ble det 100%. Installerer nå! Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 min gikk smertefritt til THE END!!!! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Grrr! Nå gikk det 100% ja. Det var da jeg gikk ut av spillet i alle fall. Så nå blir det å prøve ut strike at karkand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå