BlackOuT409 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Legg meg gjerne til. Jo fler, jo bedre;). Forumnavn: BlackOuT409 PSN: BlackOuT409 Alder: 21. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter Var jo helt syk den runden på Grand Bazar vi hadde i dag òg. Herre for en sliiiteseier. Var vel denne? Hadde nettopp en lekker runde med en kompis. Canals 43-8 Ja det var den. Det var 1 ticket igjenn på den nest siste M-COM'en Løp over den gangbroen, kulene hagla rundt meg. Konge Vi på PS3 får Strike at karkand ( ? ) først, det blir bra! Tar juleferie fra 21des og er tilbake i leil. utpå nyåret. Ingen PS3 på meg i julen.. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter Var jo helt syk den runden på Grand Bazar vi hadde i dag òg. Herre for en sliiiteseier. Var vel denne? Hadde nettopp en lekker runde med en kompis. Canals 43-8 Ja det var den. Det var 1 ticket igjenn på den nest siste M-COM'en Løp over den gangbroen, kulene hagla rundt meg. Konge Vi på PS3 får Strike at karkand ( ? ) først, det blir bra! Tar juleferie fra 21des og er tilbake i leil. utpå nyåret. Ingen PS3 på meg i julen.. Ja, og da det ble arma, så drepte jeg 4 mann borte på A (som var sprengt) og løp og la meg ned oppe på broen. Drepte vel 3 mann som prøvde å disarme. Skrek faktisk "JAA", da vi klarte det I dag har jeg spilt så mange lekre runder, at Score Per Minute har gått opp til 598 2 poeng til nå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har damefri i dag og er med i kveld Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Kommer på i kveld selv:) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Herlig. Skal vi herje litt på Rush? Hadde vært kult om vi hadde greid to fulle squads Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Kan herje litt rush ja hehe:). Kommer på rett før 22.00 og spiller til 12 pga jobb i morgen og i kveld Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Herlig. Skal vi herje litt på Rush? Hadde vært kult om vi hadde greid to fulle squads Måsje du bli så sur denne gangen "FAAEN TA DEG! Epic. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er med ikveld.. Add meg på skype om dikka vil ha teamtalk. Hater mic på Ps3'en Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 psn peritass forum peritass alder 37. Liker best og spille rush og cq. Er ikke noe vits i å legge til meg hvis du er under 20-25 da jeg liker å spille med litt voksne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Funker straks 22? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dette spillet irriterer meg mer enn det gleder meg for tiden. Bare idioter som spiller online jo. helt utrolig! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Mange idioter ja:(. Men koser meg forde!. Kommer til å game ikveld folkems!!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg koser meg når alle går for å vinne. Sikkert bare vært maks uheldig ved valg av servere i dag.. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er med på noe runder jeg Blaxxie. Ta litt hodeskudd, pewpew Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har vært en laber spillehelg for mitt vedkommende, fant ut at jeg måtte kjøre igjennom Saints Row 3 før Back To Karkand kommer. Gleder meg som et barn til å spille Wake Island Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg og:) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/10974140/4/179865893/ Litt hjelp takk!? Vi vant faktisk, deeeeilig Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Utrulig hvor digg det er å sitte å snakke med 3-4 på skype når en spiller. 5 timer konstant wins gjør godt. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Utrulig hvor digg det er å sitte å snakke med 3-4 på skype når en spiller. 5 timer konstant wins gjør godt. Vet ikke om jeg tørr å spille lenger. Får vondt i øynene når jeg går ut. Alt for sterkt sollys =P Godt å bli ferdig med sykemelding, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå