Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Trur eg og laget mitt hadde tidenes snuopperasjon i Conquest! Iallfall det råaste eg har vert med på :!:

Lå under med 56-231. Vi klarte på det tidspunktet å ta over alle flagga og pressa motstandarane inn i basen sin. Dei kom seg omtrent ikkje ut. Ticketsa jevna seg ut til 8-11 før vi tok over på 6-3 og førte det inn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en av mine livs svakeste gaming-øyeblikk, hvor jeg tilslutt begynte å sende lange hatmeldinger til lagkammeratene mine. De sugde så vanvittig mye, at jeg begynte å lure på om det var juks. Da jeg døde, så kunne jeg se på squadet mitt stå helt i ro og la fienden løpe forbi dem. De stod å så på de, uten å skyte. Idioti.

Lenke til kommentar

Venter også på en ny patch egentlig. Har masse annet på tapetet, så har blitt lite BF3 i det siste. De siste rundene har folk BARE sprunget rundt med RPG og skutt over alt, altfor overpowered på mennesker. Syns det er for masse bugs enda også, blir bare irritert :p

Men gleder meg til patch og da nye maps.

Jess ;) Send melding når du e gira for enda mer awesome squadplaying ;) Vi rule jo!

Fuck yeah! 2-mansshow mot resten :D W/L ratio'n går til værs når jeg gamer med deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet får en helt ny dimensjon når man spiller i et bra squad :)

Det er sant. Jeg spiller mye alene òg, og havner som oftes som MvP, men jeg taper ofte òg. Med en gang jeg har en som Blaxxie bak meg, så blir det så mange flere stabile angrep (attackers rush), og dermed vinner vi som oftes. Ofte trenger man ikke flere enn to mann for å ta ut 12, så lenge en kan aime fort og presist.

Lenke til kommentar

Største utfordringen min er at jeg har noen kompiser som gjerne vil spille sammen. Vi klarer sjelden fylle en hel Squad (noen ganger er vi bare to). Det var ikke kjempepopulært når jeg nevnte at jeg muligens ville prioritere å spille med folk jeg ikke kjenner. :)

Men ikveld kunne jeg tenkt meg å kjøre Squad igjen; noen som har planer om å spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...