Pop-fiske Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Trur eg og laget mitt hadde tidenes snuopperasjon i Conquest! Iallfall det råaste eg har vert med på :!: Lå under med 56-231. Vi klarte på det tidspunktet å ta over alle flagga og pressa motstandarane inn i basen sin. Dei kom seg omtrent ikkje ut. Ticketsa jevna seg ut til 8-11 før vi tok over på 6-3 og førte det inn! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har hatt en av mine livs svakeste gaming-øyeblikk, hvor jeg tilslutt begynte å sende lange hatmeldinger til lagkammeratene mine. De sugde så vanvittig mye, at jeg begynte å lure på om det var juks. Da jeg døde, så kunne jeg se på squadet mitt stå helt i ro og la fienden løpe forbi dem. De stod å så på de, uten å skyte. Idioti. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Venter også på en ny patch egentlig. Har masse annet på tapetet, så har blitt lite BF3 i det siste. De siste rundene har folk BARE sprunget rundt med RPG og skutt over alt, altfor overpowered på mennesker. Syns det er for masse bugs enda også, blir bare irritert Men gleder meg til patch og da nye maps. Jess Send melding når du e gira for enda mer awesome squadplaying Vi rule jo! Fuck yeah! 2-mansshow mot resten W/L ratio'n går til værs når jeg gamer med deg 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spillet får en helt ny dimensjon når man spiller i et bra squad 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Enig:) Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spillet får en helt ny dimensjon når man spiller i et bra squad Det er sant. Jeg spiller mye alene òg, og havner som oftes som MvP, men jeg taper ofte òg. Med en gang jeg har en som Blaxxie bak meg, så blir det så mange flere stabile angrep (attackers rush), og dermed vinner vi som oftes. Ofte trenger man ikke flere enn to mann for å ta ut 12, så lenge en kan aime fort og presist. Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Største utfordringen min er at jeg har noen kompiser som gjerne vil spille sammen. Vi klarer sjelden fylle en hel Squad (noen ganger er vi bare to). Det var ikke kjempepopulært når jeg nevnte at jeg muligens ville prioritere å spille med folk jeg ikke kjenner. Men ikveld kunne jeg tenkt meg å kjøre Squad igjen; noen som har planer om å spille? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 im in skal dog spille med en kompis over skype mest sannsynlig og fly heli men du kan gjerne være med i squaden og gjøre hva du vil Vi spiller conquest med 500 ticks + evt hvis han ikke skal så er jeg med på det meste Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Får sjå om eg tar meg tid ikveld. Har fotballtrening og spanskprøve imårra! Men er på rundt 8 om eg får tid Add meg på skype: pop-fiske Endret 28. november 2011 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg er med. Spiller endel i dag Endret 28. november 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 im in skal dog spille med en kompis over skype mest sannsynlig og fly heli men du kan gjerne være med i squaden og gjøre hva du vil Vi spiller conquest med 500 ticks + evt hvis han ikke skal så er jeg med på det meste V spiller ikke på pc;) Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skype, Christoffer? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Kommer på skype nu Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det er så vanvittig deilig å drepe en sniper som har funnet en dritbra skjult plass, for så å vente på at han skal ligge seg der igjen, drepe han, og samme om igjen og om igjen, helt til slutten hvor du kniver ham. Beste av alt.. han ble dems beste spiller Ahh Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Bruker du skype når du spiller? Jeg og barazin skal spille mer nå straks men snakker via skype Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker du skype når du spiller? Jeg og barazin skal spille mer nå straks men snakker via skype Skyper med kompiser, ja. Ikke ellers. Gøy å spille mot dere. Du stakk vel på slutten? Faen som jeg døde i tunnelen. Battlelog - gameinfo Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er folk på? Må berre få gjort spansken så er eg på Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter Endret 29. november 2011 av Blax Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter Var jo helt syk den runden på Grand Bazar vi hadde i dag òg. Herre for en sliiiteseier. Var vel denne? Hadde nettopp en lekker runde med en kompis. Canals 43-8 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Har snudd kanper skikklig i conquest selv:). Ganske morrro. Vi hadde vel 10 tickets igjen og motstanderen. 80 og vi snudde det helt og dominerte:). Keg er på i kveld når jeg kommer fra jobb. Blir vel ca kl 22.30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå