Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller FIFA12 akkurat no! Skal sjå Unitedkamp klokka 4, så kan ikkje vere med før ikveld ;)

Men har godtatt Barazin, InvTape og DBM1604 på PSN. Adder Chrisern også!

Btw, er 16 år. Er visst blant dei yngre her :!:

Btw2, ikkje la dikka skremme av K/D-ratioen min. Var uvant i begynnelsen, sprang i grunn rundt som ein tulling for å lære meg å kjenne mapsa, gamemodsa, våpena etc. Men ratioen og scoren stiger stadig her ;)

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Spiller FIFA12 akkurat no! Skal sjå Unitedkamp klokka 4, så kan ikkje vere med før ikveld ;)

Btw, er 16 år. Er visst blant dei yngre her laugh.gif

Btw2, ikkje la dikka skremme av K/D-ratioen min. Var uvant i begynnelsen, sprang i grunn rundt som ein tulling for å lære meg å kjenne mapsa, gamemodsa, våpena etc. Men ratioen og scoren stiger stadig her ;)

Det siste jeg ser på er K/D. Det eneste som er viktig er W/L og at du gjør oppgaven din.

Lenke til kommentar

Btw, er 16 år. Er visst blant dei yngre her laugh.gif

Det siste jeg ser på er K/D. Det eneste som er viktig er W/L og at du gjør oppgaven din.

W/L har jo mykje å sei på kva lag du kjem på også da ;)

Eg kan f.eks ha dominert laget mitt, men det andre laget hadde jevnt over bedre score og sånt.

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Venter også på en ny patch egentlig. Har masse annet på tapetet, så har blitt lite BF3 i det siste. De siste rundene har folk BARE sprunget rundt med RPG og skutt over alt, altfor overpowered på mennesker. Syns det er for masse bugs enda også, blir bare irritert :p

Men gleder meg til patch og da nye maps.

Lenke til kommentar

Venter også på en ny patch egentlig. Har masse annet på tapetet, så har blitt lite BF3 i det siste. De siste rundene har folk BARE sprunget rundt med RPG og skutt over alt, altfor overpowered på mennesker. Syns det er for masse bugs enda også, blir bare irritert :p

Men gleder meg til patch og da nye maps.

Jess ;) Send melding når du e gira for enda mer awesome squadplaying ;) Vi rule jo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...