monzilla Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er klar fra ca 1730 og utover jeg og. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 JEG vil også værre med!!! jeg hari kke spilt siden skyrim kom ut, men kan ikke være så RÆVA. har desverre ikke mulighet for mic.. men kan jo kanskje høre.. kan jeg bli med??? PSN: snikenlol Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mic over Skype er rimelig enkelt å fikse. Om du tilfeldigvis har en smarttelefon kan du ganske enkelt laste ned Skypeapp fra appstore/android market. Har brukt det selv mange ganger. Ut over det får andre styre om du "får" være med eller ikke. Jeg bare henger på selv for første gang. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 dæven! smart du! jeg har jo en telefon med skype! åssen blir det med gruppesamtaler på telefon da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Først og framst prøver vi å få fult lag med skype mulighet men du kan selfølgelig bli merd om det er plass:). Annbefaler deg. Å skaffe headset med skype og ps3 mulighet. Turtlebeach px21 kan kobles på data og ps3 samtidig:). Vet ikke når jeg kommer på men skal se om jeg kommer o litt 17.30 Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 dæven! smart du! jeg har jo en telefon med skype! åssen blir det med gruppesamtaler på telefon da? Ikke ring oss - vi ringer deg.- Eneste mulighet faktisk. Funker ikke å ringe TIL gruppe fra telefon, men du kan bli oppringt fra gruppe. Husk å lade telefonen! 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Å bruke headsettet som kom med:). Men husk at tvlyden må være Veldig lav så vi slipper å høre dobbbelt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis du ikke har mic er det ikke vits i å spille squad, da kan du likesågodt spille squad med random folk. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 FLOTT!! fant ut at broren min har en skolepc jeg kunne låne med mic og hele pakka! blir det jul i dag og Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Enig. Og hvis vi skal spille ilag så samarbeider vi og er ikke en lonewolf som gjør ting alene. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 går jeg lonewolf, så dør jeg bare. jeg må mora mi med meg hele tiden, så det ordner seg! jeg liker at folk tar kontroll over meg Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Som sagt så foretrekker jeg for tiden Support, men kan godt spille Engineer eller Assault. Ikke be meg spille Recon. Og hele grunnen for meg for å spille med dere er samarbeid. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har jo spilt (altfor?) mye Recon, og jeg mener at et godt squad absolutt kan ha nytte av denne klassen. Eksempelvis, spawning-beacon, laserguidede missiler og spotting av fiender. Spesielt på de mapsene der det er store landområder. På de mindre infanterimapsene derimot, der er det stort sett kun firepower som gjelder. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har akkurat unlocket Soflam (omg!) så hvis noen har javelin så kan vi voldta noe tanks Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 FLOTT!! fant ut at broren min har en skolepc jeg kunne låne med mic og hele pakka! blir det jul i dag og Som Christoffer nevner over; sørg for at du har ekstern mic. Om det er innebygd mic i pc så blir du nok nødt til å skru ned lyden på tv'n. Har en kompis som spiller med innebygd mic i laptop, og det er helt forferdelig å høre på, selv når han spiller med lav lyd. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 min bror har også ekstern mic.. så NULL problem! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Jeg og monzilla spiller regelmessig selv og har 1 fast plass ledig samt 2 reserrveplasser i squaden vår. Vi søker derofr folk som faller innenfor disse kategoriene: . Det vi ser etter er - en som spiller på lag med oss - en som er lett å snakke med - ikke være alt for dårlig i spillet - en som har tilgang til god mic hele tiden, helst headsett. Vi kommuniserer via skype - du spiller assult, support eller enginer. Vi vil ikke ha flere reecon spillere Har du ønske om å være med ta kontakt på pm:) Endret 24. november 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Var gøy å spille mer dere i dag! Storkoste meg:) Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det var gøy! Jeg skal benytte helgen til litt mer 'Rush'. Merkes at det er en modus jeg ikke har tilbragt alt for mye tid i. Forøvrig var de to M-COMene på Damavand Peak (attacking) etter helipaden helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå