Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mic over Skype er rimelig enkelt å fikse. Om du tilfeldigvis har en smarttelefon kan du ganske enkelt laste ned Skypeapp fra appstore/android market. Har brukt det selv mange ganger.

Ut over det får andre styre om du "får" være med eller ikke. :) Jeg bare henger på selv for første gang.

Lenke til kommentar

dæven! smart du! jeg har jo en telefon med skype!

åssen blir det med gruppesamtaler på telefon da?

Ikke ring oss - vi ringer deg.- :) Eneste mulighet faktisk. Funker ikke å ringe TIL gruppe fra telefon, men du kan bli oppringt fra gruppe. Husk å lade telefonen! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har jo spilt (altfor?) mye Recon, og jeg mener at et godt squad absolutt kan ha nytte av denne klassen. Eksempelvis, spawning-beacon, laserguidede missiler og spotting av fiender. Spesielt på de mapsene der det er store landområder.

På de mindre infanterimapsene derimot, der er det stort sett kun firepower som gjelder.

Lenke til kommentar

FLOTT!! fant ut at broren min har en skolepc jeg kunne låne med mic og hele pakka! :) blir det jul i dag og

Som Christoffer nevner over; sørg for at du har ekstern mic. Om det er innebygd mic i pc så blir du nok nødt til å skru ned lyden på tv'n. Har en kompis som spiller med innebygd mic i laptop, og det er helt forferdelig å høre på, selv når han spiller med lav lyd.

Lenke til kommentar

Jeg og monzilla spiller regelmessig selv og har 1 fast plass ledig samt 2 reserrveplasser i squaden vår. Vi søker derofr folk som faller innenfor disse kategoriene: .

Det vi ser etter er

- en som spiller på lag med oss

- en som er lett å snakke med

- ikke være alt for dårlig i spillet

- en som har tilgang til god mic hele tiden, helst headsett. Vi kommuniserer via skype

- du spiller assult, support eller enginer. Vi vil ikke ha flere reecon spillere

Har du ønske om å være med ta kontakt på pm:)

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...