Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hei. Har spilt siden spillet kom, men bare spillt random servere. Spiller både rush og conquest. Har lyst å spille med noen der vi har lyd (enten via skype eller PS3en), og kan samarbeide litt. Liker lange turer i skog og mark Psn: emonz Send meg en PM Alder? Fører opp alder her pga folk vil gjerne spille med noen på ca samme alder:) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fixed. Tenkte å spille i dag og i morgen hvis folk er med. Hvordan er det folk pleier å kommunisere her? Skype eller PS3-headsett? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Skype er det beste fram til dice fikser chatten. Hakker jo hele tiden. Jeg heter christoffero89 både på ps3 og skype:) kommer tiø å game endel i kveld. For det meste spiller jeg rush pga mer folk å knerte og mer poeng om man får nokk motstand:). Men liker og conquest Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Høres bra ut. Foretrekker Rush selv, liker når det er intenst. Hvordan er det du spiller forresten? Jeg må ærlig innrømme at jeg har spilt recon siste uken. Dratt inn noe sinnsvakt med poeng på MAVen. Pleier først å løpe langt fram og droppe en spawningbecon, så trekke meg tilbake og prøve å assistere angrepsstyrken med å spotte, evt ta ut fiendlige snipere. Prøver å være ganske bevisst på at jeg må være en squadspiller selv om jeg ikke er med helt fram i fronten. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Jeg spillet aggresivt:). Går etter mcommene med en gag. Om vi spiller hadde jeg jo satt pris på om vi samarbeidet med å ta objectives. Litt hardt å løpe inn alene:) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det går bra, liker meg som assault og. Er forsåvidt klar, legger deg til på skype. Gi en lyd der når du vil ta noen runder Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Gir lyd når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som er med i kveld? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Fy søren dette var epic. Sammen utgjorde vi hele laget jo!!! I kveld var den beste battlefieldkvelden jeg har hatt! 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ja det var utrolig rått!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Her er statsa for siste runden! http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/6586242/4/228118879/ Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er klar for en ny økt fra ca halv seks og utover. Vi to skapte mayhem i går, tenk så bra det blir hvis vi er to stk til i squadet! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ja det hadde vært epic om vi fikk in 2 som r intresert i å samarbeide:). Men jeg kommer på senere i kveld ser det ut som da jeg skal på kino med venner kl 7. Men kommer på etter:) Irriterende vi ikke vant aiste runden... Selv om scoren var epic Endret 15. november 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis det er noen andre som vil hive seg på i kveld, send meg en PM. Vi kommuniserer via Skype, og det er et must Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ingen vits i å ha folk på laget om de ikke bruker skype:p. Derfor vi eide:p Endret 15. november 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Rettet Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Til uka er jeg nok med igjen, er på ferie nå. Er med på chat via Skype. Jeg er nok ikke verdens beste spiller, men elsker lagspill når det fungerer. Har et stort ønske om å kunne fylle opp en squad der man utfyller de behovene som er (enten en av hver, eller 2xassualt, 1xengineer, 1xsupport) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Kommer på snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå