Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Hei. Har spilt siden spillet kom, men bare spillt random servere. Spiller både rush og conquest. Har lyst å spille med noen der vi har lyd (enten via skype eller PS3en), og kan samarbeide litt. Liker lange turer i skog og mark

Psn: emonz

Send meg en PM :)

Alder? Fører opp alder her pga folk vil gjerne spille med noen på ca samme alder:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut. Foretrekker Rush selv, liker når det er intenst.

Hvordan er det du spiller forresten? Jeg må ærlig innrømme at jeg har spilt recon siste uken. Dratt inn noe sinnsvakt med poeng på MAVen. Pleier først å løpe langt fram og droppe en spawningbecon, så trekke meg tilbake og prøve å assistere angrepsstyrken med å spotte, evt ta ut fiendlige snipere. Prøver å være ganske bevisst på at jeg må være en squadspiller selv om jeg ikke er med helt fram i fronten.

Lenke til kommentar

Til uka er jeg nok med igjen, er på ferie nå. Er med på chat via Skype. Jeg er nok ikke verdens beste spiller, men elsker lagspill når det fungerer. Har et stort ønske om å kunne fylle opp en squad der man utfyller de behovene som er (enten en av hver, eller 2xassualt, 1xengineer, 1xsupport)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...