Gå til innhold

har Datakjeden lang pakketid og lang svartid på support, eller er jeg bare utålmodig?

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

På mandag denne uken bestilte jeg meg en "kjøkkenpc" hos datakjeden.

utifra nettsiden deres skulle varen være på lager og det var ca 30-40 stk på lager.

Men i dag (torsdag) står den fortsatt som "behandlet", den er ikke sendt og har hatt samme status siden jeg sjekket tirsdag.

Samtidig (tirsdag) sendte jeg en mail til [email protected] for å høre hvordan statusen egentlig var på pcen, det eneste jeg har fått av svar var en automatisk bekreftelse på at de hadde mottatt mailen min.

Er vant fra andre nettbutikker at de sender varene senest to dager etter bestilling.

Er det jeg som stille urimelige krav her, eller er det datakjeden som er skikkelig trege?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, som nevnt over, Datakjeden/Amentio er fortsatt notorisk upålitelige. Grunnen til at du ikke får varen din er at selv om den er på lager hos Datakjedens distributør, så har de hverken kreditt eller likviditet til å få dem ut til deg. Jeg håper du betalte med kredittkort?

Her i Oslo har jeg kun brukt datakjeden som gå-innom butikk, men det er lenge siden de hadde noe særlig utvalg. De har heller ikke fått noen nye varer inn etter gjenåpning etter konkurs. Det betyr at hyllene er ganske glisne og at de få varene de har går mer og mer ut på dato.

Wish

Lenke til kommentar

har heldigvis betalt med kredittkort ja. er ganske idiotisk at de oppgir lagerstatus til leverandører og ikke sin egen lagerstatus. får ta å ringe de etter jobb i dag og få evt. hevet kjøpet og se om noen andre har det jeg trenger.

Kanskje dere kan hjelpe:

Jeg ser etter en god (og relativt pen) alt-i-ett pc med trykkskjerm og HDMI-inn maks 20"-22" som kan henges på veggen. denne skal brukes som visualiseringsPC mot et KNX system og som tv på kjøkkenet. har sett på mange av ASUS sine modeller (pga. god personlig erfaring med ASUS). noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...