Atald Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det sto nå trossalt 22.9 ved bestillingstidspunkt, gjorde i allefall for meg, så ser ingen grunn til å klage enda. Det sto 5.9 hos meg, denne datoen ble endret senere på produktsiden, men ingen informasjon ble gitt på mine ordrer-siden. Lengre ventetid + håpløs spredning av informasjon ble for mye til at jeg gadd å vente. Jeg måtte sende mail for å få vite at min ordre hadde fått senere leveringstid. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 med andre ord bør jeg heller bestille fra apple sin nettbutikk? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dersom du vil ha den fort, så ja. Jeg kjøpte fra elkjøp fordi de er litt enklere å forholde seg til i forbindelse med reklamasjon enn det jeg har erfaring med at apple er. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå er det vel heller ikke Elkjøp dere bør gå til angrep på, heller Apple som ikke leverer varer til riktig tidspunkt, eller ikke sender nok varer. - Mortis Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Okei, nå er det grunn til å klage. Ny dato: 17.10 Føler meg litt på samme nivå som solstrålen akkurat nå Endret 15. september 2011 av Xmir Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Okei, nå er det grunn til å klage. Ny dato: 17.10 Føler meg litt på samme nivå som solstrålen akkurat nå Du fikk vite dette av Elkjøp nå? Jaja, fortsetter det på denne måten har vel Apple rotet en oppdatert modell ut på markedet innen vi får de Air'ene vi har bestilt. Apple som forsøker å trenere i forbannelse over at Elkjøp kjørte denne kampanjesøndagen? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ble veldig paff av det svaret selv. Sender en ny forespørsel for å høre om de er seriøse. Hei og takk for din henvendelse. Vi beklager forsinkelsen på bestillingen din. Ser at foreløpig forventet dato er den 17.10. Så du kan velge om du ønsker å vente på maskinen eller om du ønsker å kansellere bestillingen din. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei og takk for din henvendelse. Jeg ser nå at vi ikke får inn maskinen du har bestilt før den 17.10 på vårt hovedlager. Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet. Skulle det være noe mer så kan du også nå oss på 815 32 000 Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Skal du kjøpe på eplehuset så må de ta bilde av studiebevis som scannes og sendes inn til Apple, du får heller ikke gavekort på 500kr. Handler du derimot med studenttorgets studentrabatt (som er på 8%, i stedet for de vanlige 5%), så er det ingen sjekk, du får god rabatt og du får gavekort. http://store.apple.com/no_edu_117665 Ikke at dette er en oppfordring til å bryte Apples vilkår for studentrabatt. Men alle kan bestille fra studenttorget, den linken der har vært kjent i en god stund, og som sagt, det er ingen sjekk. Kan du fortelle meg hvordan du kom deg inn på den siden? for når jeg går inn på apple.no og skal bestille med apple's student pris så koster den 200 kr mer? http://store.apple.com/no-edu/browse/home/shop_mac/family/macbook_air/select Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet. Jeg tror de feilberegnet litt når de gjorde den 20% på alle laptoper - må ha glemt at en ikke skal ha sånne tilbud på Apple produkter, særlig når det akkurat har kommet en ny MacBook Air på markedet. På elgiganten.se kan en se nåværende leveringsdatoer - er samme hovedlager de sendes fra mener jeg - på elkjop.no fjernet de jo hele muligheten til å bestille produktet. http://www.elgiganten.se/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=macbook+air Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet. Jeg tror de feilberegnet litt når de gjorde den 20% på alle laptoper - må ha glemt at en ikke skal ha sånne tilbud på Apple produkter, særlig når det akkurat har kommet en ny MacBook Air på markedet. På elgiganten.se kan en se nåværende leveringsdatoer - er samme hovedlager de sendes fra mener jeg - på elkjop.no fjernet de jo hele muligheten til å bestille produktet. http://www.elgiganten.se/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=macbook+air Mulig. Jeg har nå iallefall avbestilt og brukt studentrabatten min i stedet. Får i det minste litt kompensasjon, så det ser litt lysere ut Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 ingen som kan si meg hvorfor det er 2 forskjellige priser på apple storen? er like før å bestille, men er usikker på hvor den andre linken kom fra... for den er i tillegg 200 kr billigere. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Den ene er fra studenttorget, de har litt ekstra rabatt i forhold til vanlig apple studentrabatt. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Takk for hjelpen til alle sammen! . Da er Macbook air 11" bestillt Men en ting lurte jeg på, har sjekket mailen, men ikke fått noe bekreftelse? er det normalt at man ikke får bekreftelse med engang? har ventet nå ca 10 min. Noen som har hatt erfaringer ved bestilling fra apple's nettbutikk? EDIT: har også sjekket at de har trukket pengene :O! Endret 15. september 2011 av 3xt Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det tok en times tid eller noe før jeg fikk ordrebekreftelse (bestilte tidligere i dag). Min har nå blitt sendt Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Det tok en times tid eller noe før jeg fikk ordrebekreftelse (bestilte tidligere i dag). Min har nå blitt sendt digg da^^ ka hva det du bestilte da? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Macbook air 13 tommer, grunnmodellen med 128gb ssd. Var enten det eller pro + ekstra ram og ssd, men naboen min sliter veldig med pro og lion så da lot jeg det ligge. Tipper jeg blir fornøyd uansett; skriver på den første 10 tommern i asus sin EEE serie for øyeblikket Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Er litt usikker på om 11" MBA blir litt liten over lengre tid :s så siden du akkuratt bruker en 10" nå, har du hatt noe erfaringer når det gjelder å bruke en så liten skjerm over lengre tid? f.eks å skrive i en 5-6 timer i strek? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg skrev faktisk hele bacheloroppgaven min på denne maskinen, samt at jeg hadde den med på utveksling så det er absolutt ikke umulig. Har bedrevet webdesign samt bilderedigering. Med litt mer kraft og høyere oppløsning på skjermen så er det ikke umulig at jeg hadde beholdt den her istedet for å kjøpe ny. Eneste jeg kommer til å savne er integrert ethernet, men jeg har nå kjøpt usb-adapter så det får funke. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg skrev faktisk hele bacheloroppgaven min på denne maskinen, samt at jeg hadde den med på utveksling så det er absolutt ikke umulig. Har bedrevet webdesign samt bilderedigering. Med litt mer kraft og høyere oppløsning på skjermen så er det ikke umulig at jeg hadde beholdt den her istedet for å kjøpe ny. Eneste jeg kommer til å savne er integrert ethernet, men jeg har nå kjøpt usb-adapter så det får funke. Nice^^ Gleder meg ihvertfall sykt til jeg får MBA'en min Men fikk nettopp bekreftelsen... Estimated delivering time 22. sept -.- Mens på hjemme siden stod det 1-3 dager! Når er det du får din Mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå