AMDBunny Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvilket hovedkort bør jeg velge til i5 2500K? Et ATX-kort som er både bra og rimelig. Helst ikke over 1 000kr, men jeg kan strekke meg litt over hvis det er veldig bra Er Z68-chipsettet å foretrekke? Mitt forrige hovedkort var Asus og det fungerte bra, men jeg er åpen for andre merker. Er Asus fremdeles "best"? Lenke til kommentar
thetech Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette er et bra, billig og asus hovedkort. Og ja asus er fortsatt på toppen. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Dette er et bra, billig og asus hovedkort. Og ja asus er fortsatt på toppen. Hvorfor ikke et Z68-hk? Er de nye funksjonalitetene de tilbyr unødvendige? Jeg syns det er veldig fovirrende at Asus har så mange forskjellige utgaver av hvert brikkesett. Jeg klare ikke helt å se at det er noen særlige forskjeller mellom de heller Lenke til kommentar
thetech Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Du får ikke særlig bedre til den prisen. i den prisklassen er et hovedkort et hovedkort, man merker ikke så mye forskjell med mindre man overklokker mye etc Endret 8. september 2011 av thetech Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Er dette et rimelig og bra hovedkort? ASUS P8Z68-V LE Lenke til kommentar
thetech Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja, det har også integrert skjermkort Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Ja, det har også integrert skjermkort Det stemmer vel ikke? Det er vel bare det at man kan bruke GPUen som eventuelt er integrert i prosessoren? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Da har jeg endelig bestemt meg for ASUS P8Z68-V Det er mulig å få PRO-utgaven til omtrent samme pris, men jeg kan ikke se at jeg har behov for noe av det ekstra den tilbyr. Så langt jeg kan se er forskjellen at PRO-utgaven har FireWire og to ekstra SATA 6 Gbit/s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå