....94 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Dans er minst like populært som de andre sporter som kampsport og jakt og fiske. Ble overrasket over at det ikke var der. Endret 13. september 2011 av anja94 Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Helt enig! Et eget forum for klassisk og latin selskapsdans ville vært ok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ikke populært nok her på forumet. Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ikke populært nok her på forumet. Bare vent til du lærer hvordan du skal komme deg på beina etter en spagat hvis du er litt opp i årene eller å danse jive etter videoinstruksjon. Da blir dette populært. Det er plenty mosjon og helsebringende å danse selskapsdans, ikke minst er det gunstig for kroppsholdningen til oss gitarister og pc-grublere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har aldri i min tid på dette forumet sett en eneste tråd om dans. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Underkategoriene under sport og trening er jo helt mongo. Hvorfor ligger ikke fotball under ballspill? Hvor finner man utholdenhetsidretter? Og når ble paintball ekstremsport? Lenke til kommentar
....94 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ok vi kan ha en avstemning om hvor populært dans her på forumet egentlig er Hvis det er over.. 50? Kan vi få tråden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er opptil administratorene å avgjøre det. Uansett ingen jeg kjenner ser på dans som en sport men kun aktivitet for formeringens skyld. Lenke til kommentar
....94 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Hvafaen dans er en sport.. I hvert fall kunst og kultur da Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sålenge Norsk Danseforbund er et etablert særforbund i Norges Idrettsforbund så er det merkelig at enkelte benekter dans som idrett på linje med fotball, håndball vinteridrett o.s.v. http://www.idrett.no/saerforbund/Sider/default.aspx Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg benekter ikke at det er en sport, men jeg ser ikke det på som en sport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå