Trond Trondsen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 En by under tåka Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det va mye tåke den her kvelden Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bra bilde som blir enda bedre mot svart bakgrunn - synes jeg. Fascinerende motiv - en skikkelig interessevekker - 5`er fra meg Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Denne gjorde seg utrolig bra med sort bakgrunn! Flott lys, tåkeslør, og ikke minst kontrastene i motivet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Et bilde som med noen små manipilative inngrep kunne gått rett inn i verdenstoppen Jeg ville klonet vekk månen og limt inn en ny måne som ikke var så overeksponert - hmm, men det er meg da Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Spennende og flott bilde - stilig motiv. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Flott dette, ikke ofte en ser slike motiver. Bra jobba. Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Tusen takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så dette bildet, da det dukket opp under visning av tilfeldige bilder. Rålekkert og spennende bilde synes jeg dette var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg