Harald Gjerholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Forsatt mat på fatet. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Etter ca 350 'skudd' traff jeg sånn passe tror jeg. Lyset var skarpt og jeg har dempet høylyset og etterbelyst skygge og mellomtoner. Litt metting. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Suveren flott macro! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ingen ting å si på flua eller hva det nå enn er.bakgrunnen kunne vært enda mer anonym;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Den var skarp og flott! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Perfect! Liker nok bakgrunnen og fargene bedre enn selve flua,men den er skarp og fin:) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Takk for alle innlegg i denne anledning Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dæven, det ble fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg