Lomeus Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei. Nå har det seg sånn at jeg ikke lenger orker å høre skjærende TV høytalere og ønsker derfor en oppgradering. Jeg er student så budsjettet er ikke veldig mye å skryte av, men håper jeg får noe OK til 2.500 kr. Har sett på et par forskjellige, men har ikke valgt meg ut noe enda. Jeg er nødt til å ha litt futt i bassen og ønskelig med flere HDMI innganger, sånn at jeg kan koble opp PC og Xbox direkte til forsterker. Er et par tilbud jeg har sett på som jeg syns virker lovende. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626090#extra eller http://www.dustinhome.no/onkyo-ht-s3305/product/5010600743 ? Hvis noen andre har hint eller andre muligheter så tar jeg dem imot med glede, er trossalt en nybegynner innen hjemmekino! MvH: Bjarte Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Her er det bare til å lese tester og sjekke. Onkyo er jo et bra merke og jeg syns dette ser ok ut. Jeg syns at det er som musikkanlegg at hjemmekinoanleggene ofte faller gjennom pga tynn mellombass og dårlig mellomtone som ikke egner seg til sang / kormusikk. Rumlebass klarer alle hjemmekinoanlegg. Men en cello / kontrabass er det verre med. Lenke til kommentar