CasterAnd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en trådløs USB-dongle som man kan sende informasjon fra datamaskinen, for så å motta filene på en annen dongle som sender informasjonen videre til en minnepenn, for eks. Ønsker helst noe billig, til toppen 300 NOK. Jeg har sett litt på noen hubber, men trenger litt mer info. Jeg skal bruke donglen til et lite nettverksprosjekt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Uhm...jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du vil. Trådløst nettverk? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 -.- naaah, det funker IKKE. Se på de nye trådløse USB-Hubbene, det er det jeg trenger, fant jeg til slutt ut, men jeg trenger noe billig! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 -.- naaah, det funker IKKE. Se på de nye trådløse USB-Hubbene, det er det jeg trenger, fant jeg til slutt ut, men jeg trenger noe billig! Ville sjekket Ebay da. Der finner du sikkert noe rimelig. -Stigma Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen routere har jo mulighet til å koble til en usb disk som da blir tilgjengelig trådløst, men det er kanskje ikke helt det du var ute etter? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Vidarkri: Njet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå