Gå til innhold

Valg av yrke.

Akselev

Anbefalte innlegg

Valg av yrke

God dag. Jeg går nå studiespesialisering, og har valgt P matte. Har aldri hatt noen store matte egenskaper, så følte det var best. Noe som jeg enda ikke har endret mening på.

Jeg gikk ut av ungdomsskolen med en seks i Engelsk, noe som jeg er ganske så fornøyd med... Kunne vel egentlig ikke gått bedre, heh.

Jeg er da på jakt etter ett yrke, hvor jeg kan få bruk for min gode side, altså, Engelsk kunnskapen. Har lyst til å jobbe internasjonalt, snakke med folk fra andre nasjoner, jobbe med folk fra andre nasjoner, også videre. Noe slags konsultering arbeid kunne selvfølgelig vært noe, men jeg spør da dere.

Har dere noen ideer eller tanker hva jeg kunne gjort? Eneste restriksjonen til nå er vel matematikken, siden jeg valgte P, så advokat yrke er nok ute av tankene, som det alltid har vært.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er veldig interessert i motor, skruing også videre, men jeg er helt sikker på at det ikke er noe jeg vil gjøre resten av livet. Jeg har aldri tenkt på å ta yrkesfaglig videregående, i og med at jeg har gått med en tanke at jeg skal være "på topp". Altså, hvis jeg skulle jobbet i ett verksted, så måtte det vært en eller slags leder...

Vet ikke helt hva mer det er å tilføye.

Edit: Jeg driver også å lager diverse nettsider. Holder på med ett prosjekt sammen med en fra England. www.sounddeck.net .

Driver også med div. kjøp og salg, men ikke så mye.

Endret av Akselev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...