Kjagen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hei Min bruk blir video/bilde og lydinnspilling. Til det siste har jeg ekstert lydkort til. Trenger firewire inngang/utgang Er bærbar/docking/stor skjerm mest egnet eller stasjonær pc best da? Konkrete forslag/linker? Endret 10. september 2011 av Kjagen Lenke til kommentar
Kjagen Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Noen forslag. Er bærbar med docking og ekstern skjerm en god løsning? Noe spesielt en må passe på. Hvis det blir stasjonær så ser jeg på denne. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10428 Er den bra? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Så lenge du ikke har behov for å frakte med deg pc'en rundt, så er vel stasjonær et bedre valg? Får mer for pengene og. Lenke til kommentar
Kjagen Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Så lenge du ikke har behov for å frakte med deg pc'en rundt, så er vel stasjonær et bedre valg? Får mer for pengene og. Det blir vel mest stasjonert, men kjekt å ha muligheten Er den fra komplett ett oppdatert og bra tilbud? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Foreslår at du endrer tittelen på tråden litt, ellers vil mange av de som har mest peiling på stasjonære datamaskiner overse den. Sånn som den er nå, ser det ut som om det kun er bærbar du er interresert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå