akle Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har lite peiling på PC og lurer på om denne klarer å kjøre Battlefield 3, og hvis den klarer det cirka hvor bra? Acer Aspire 7745G Intel Core i5-460M, 2.53GHz, 3MB L3 cache ATI Mobile Radeon HD 5650, 2650 MB HyperMemory 4 GB Memory Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 ALDRI i livet om skjermkortet der klarer BF3... Nekter jeg og tro, selvom det ikke er kommet noen info om speccs man trenger til BF 3 (Ihvertfall ikke som jeg finner...) Lenke til kommentar
Freidiggggg Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du kan nok ikke forvente å få fantastiske resultater med 5650, selv om du skrur grafikken på det laveste. Du kan dog sette ned grafikken ytterligere i en settings fil som kan redigeres med notatblokk. Slik er det i vertfall på Battlefield: Bad Company 2. På mitt gamle 5770 (kjørte på max settings med 40-50 fps) kunne jeg stille alt på det laveste In-Game, og deretter endre på noen tall i settingsfilen for enda dårligere grafikk og få en 20-30 FPS boost Hvilke settings som skal endres på og hvordan vil det nok dukke opp guider for en liten stund etter lanseringen. Inntil lanseringen er det vanskelig å si hvorvidt skjermkortet holder til en akseptabel/spillbar FPS, men som sagt tror jeg ikke 5650 vil duge til stort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ALDRI i livet om skjermkortet der klarer BF3... Nekter jeg og tro, selvom det ikke er kommet noen info om speccs man trenger til BF 3 (Ihvertfall ikke som jeg finner...) Det skjermkortet der vil takle BF3 på 1280x720 eller tilsvarende med de laveste innstillingene med sikkert 40-50 fps. Mobility 5650 var kanskje mid-range laptop for et år siden, men det er så dårlig at det ikke vil takle BF3. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ALDRI i livet om skjermkortet der klarer BF3... Nekter jeg og tro, selvom det ikke er kommet noen info om speccs man trenger til BF 3 (Ihvertfall ikke som jeg finner...) Det skjermkortet der vil takle BF3 på 1280x720 eller tilsvarende med de laveste innstillingene med sikkert 40-50 fps. Mobility 5650 var kanskje mid-range laptop for et år siden, men det er så dårlig at det ikke vil takle BF3. Så du mener det burde funke? Nja, kanskje... Tenkte seff ikke på at det var Mobility, tenkte utifra stasjonær... I tillegg blir vell ikke spillopplevelsen spessielt god med så veldig lav grafikk... ^^ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så du mener det burde funke? Nja, kanskje... Tenkte seff ikke på at det var Mobility, tenkte utifra stasjonær... I tillegg blir vell ikke spillopplevelsen spessielt god med så veldig lav grafikk... ^^ Mobility-varianter er tregere enn stasjonære kort med samme navn. HD 5670 er fortsatt i stand til å kjøre alle nye spill som har kommet ut på medium-high på 1280x720 eller 1366x768 også vil jeg tippe. Du trenger ikke spille spill på 1920x1080 og high på stasjonær for at opplevelsen skal bli bedre enn konsoller. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 [*]Mobility-varianter er tregere enn stasjonære kort med samme navn. [*]HD 5670 er fortsatt i stand til å kjøre alle nye spill som har kommet ut på medium-high på 1280x720 eller 1366x768 også vil jeg tippe. [*]Du trenger ikke spille spill på 1920x1080 og high på stasjonær for at opplevelsen skal bli bedre enn konsoller. Da lærte jeg noe nytt om Mobility-variantene idag å! Ang. opplevelse, spørs det HELT hvem du spørr... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ang. opplevelse, spørs det HELT hvem du spørr... Hvis du snakker om console-fanboys, så har ikke de peiling. Du kan fint bruke Xbox-kontroller og koble laptopen til TVen og få bedre grafikk enn en konsoll. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ang. opplevelse, spørs det HELT hvem du spørr... Hvis du snakker om console-fanboys, så har ikke de peiling. Du kan fint bruke Xbox-kontroller og koble laptopen til TVen og få bedre grafikk enn en konsoll. Yeah, agree! Er absolutt ikke fan av console... Syntes det er helt forjævli å spille på, og imo, ødelegger HELE spillet... jaja, det er meg da... OT: Hør på arni, hvis han sier det funker, funker det nok... Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Et GT415M kunne kjøre alphaen på minimum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå