HelloKjersti Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tøffingen har endelig fått en slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette spillet vil nødig kunne måle seg med de to foregående spillene. Det ser ut til at de har tatt spillet et steg videre - så gjenstår det å se om det er positivt eller negativt. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Håper det er en glipp at det bare står PS3 / X360? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det står (PC) i "prismenyen" til høyre for artikkelen. Dette blir nok ett kjøp når det kommer. 1. fordi det er Rockstar 2. fordi det heter Max Payne 3. fordi grafikken ser spennende ut 4. fordi jeg er naiv og har ett håp om spennende gameplay selv om dette kan være melking Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gah, hvorfor MÅ dette spillet ha Multiplayer? Jeg kan ikke se en eneste god grunn til at Max Payne trenger denne funskjonen og det kommer garantert til å være shitty MP. 2 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gah, hvorfor MÅ dette spillet ha Multiplayer? Jeg kan ikke se en eneste god grunn til at Max Payne trenger denne funskjonen og det kommer garantert til å være shitty MP. Enig. Et av de sikreste kvalitetsstemplene for et spill i dag er at det ikke har multiplayer. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gah, hvorfor MÅ dette spillet ha Multiplayer? Jeg kan ikke se en eneste god grunn til at Max Payne trenger denne funskjonen og det kommer garantert til å være shitty MP. Enig. Et av de sikreste kvalitetsstemplene for et spill i dag er at det ikke har multiplayer. Couldn't agree more. Begynner å bli lei av at absolutt alt skal ha MP. Hva er poenget i sånne spill? Kommer nok til å kjøpe det, men det blir kun på grunn av kvaliteten på de to første. Skal ikke komme i nærheten av multiplayeren en gang. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Blir artig å prøve :-) Vi får se om det blir kjøp eller skuffelse. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har null tro på at dette spillet blir bra. Mest av alt fordi de har brukt Max Payne-navnet på et spill som ikke ligner på Max Payne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skeptisk, men det er lov å håpe! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gleder meg. Håper de beholder alle de gode elementene fra forgjengeren. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Villedende overskrift. Spillet har jo aldeles ikke fått slippdato, det har fått slippvindu. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Som storfan av de første to Max Payne-spill var jeg også veldig skeptisk, helt til jeg leste cover-storyen Edge hadde for en tid tilbake. Her viste de en del fra spillet, skildret levelen de spilte og intervjuet spilldesignerne samtidig. Svarene de ga fra seg forsikra meg om dette kommer til å bli et fullverdig Max Payne spill. Det virket, hvertfall gjennom teksten, at de som mekker dette spillet er blodfans av serien, og vil yte det rettferdighet, at de ikke slutter å jobbe på spillet til det er et resultat de er fornøyd med. Så får vi se om sluttproduktet lever opp til snakket. Angående MP: Jeg er skeptisk selv, men det er ingen grunn til å gå i grava ennå. Jeg var fryktelig skeptisk til AC:Brotherhood og dets MP. Helt til jeg spilte det såklart. Endret 8. september 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Dette ser jeg frem til Endret 8. september 2011 av LoOk A Berg Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vel... Ser at det er James McCaffrey som fortsatt har stemmen, så da er det klart for min del. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Håper ihvertfall at jeg får sett Max i Frakk, at de gjør endringer er greit. men han bør ihvertfall ha på seg frakk i et kapittel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så vidt eg har forstått skal ein veksle mellom "notid" i Brasil, utan hår eller frakk; og den siste delen av fortida i New York, med hår og frakk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har null tro på at dette spillet blir bra. Mest av alt fordi de har brukt Max Payne-navnet på et spill som ikke ligner på Max Payne i det hele tatt. Ja, det virker ulikt de to første, og utseende får jeg ikke til å ligne overhodet med max-payne karakteren (heller ikke når man tar hensyn til manglende hår og andre klær), men vi får se, tiden vil jo vise om det er noe å spare på. AtW Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg savner den dritatrengte BAMFen fra spill nummer en. Historien om en politimann som ikke lenger hadde noe å tape tiltalte meg. De klarte også å formidle følelsen av at det var kaldt, jævlig og generelt dritt å oppleve de få dagene i spillets handling, og så putter de handlingen i nummer tre til Brasil? o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå