Iversen_91 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Heisann :=) Sliter med å finn informasjon om de forsjelige dampanleggene som : - Hjelpe kjele - Fremdrift kjele - Avgass kjele Noen som kan hjelpe meg me foreksempel generell oppbyggning hvis det er mulig? Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Heisann :=) Sliter med å finn informasjon om de forsjelige dampanleggene som : - Hjelpe kjele - Fremdrift kjele - Avgass kjele Noen som kan hjelpe meg me foreksempel generell oppbyggning hvis det er mulig? Sliter med å forstå hva du egentlig er ute etter. Tog, båt dampveivals og hva de inneholder? ----- Ok. Etter også å ha fått med meg valgt forum oppfatter jeg det slik at det et dampanlegg i båt du er ute etter og da kjelene som benyttes. Foreslår at du tar kontakt med noen av entusiastene som driver med dampmaskiner i båt til eksempel D/S Skibladner eller veteranselskaper for dampskip. Endret 9. september 2011 av reor Lenke til kommentar
Iversen_91 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Heisann :=) Sliter med å finn informasjon om de forsjelige dampanleggene som : - Hjelpe kjele - Fremdrift kjele - Avgass kjele Noen som kan hjelpe meg me foreksempel generell oppbyggning hvis det er mulig? Sliter med å forstå hva du egentlig er ute etter. Tog, båt dampveivals og hva de inneholder? ----- Ok. Etter også å ha fått med meg valgt forum oppfatter jeg det slik at det et dampanlegg i båt du er ute etter og da kjelene som benyttes. Foreslår at du tar kontakt med noen av entusiastene som driver med dampmaskiner i båt til eksempel D/S Skibladner eller veteranselskaper for dampskip. Var ute etter hvordan de virker og hvordan de er oppbygdd på en båt. Takk for hjelpen, skal prøve å få kontakt med noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå