Martial Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei folkens, jeg har lite problem som jeg trenger hjelp med. Jeg har vært på utveksling i tyskland i et år og har holdt et avstandsforhold med en jente der nede. Etter at utvekslingsperioden min var slutt måtte jeg reise hjem til Norge (jeg kom enda lenger vekk fra henne ) for å fullføre studiene mine her. Nå har jeg blitt vant til å snakke i telefonen med henne hvær dag (timesvis), men dette har blitt meget dyrt siden jeg flyttet tilbake. Desverre er internettforbindelsen min ikke rask nok for Skype så jeg må bruke hjemme telefonen (mobil blir jo enda dyrere). Har noen et hottips hvordan jeg kan kutte ned på telefonregningen min? Hvordan kan jeg ringe billigst mulig til tyskland? Setter stor pris på gode råd... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke rask nok forbindelse til Skype? Det krever vel noe som 256kpbs? Mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bruk Skype uten video.. eller Google talk, som er billigere enn Skype. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Var veldig rart at skype ikke fungerer, prøvd msn sin voice chat da? Ev kan IP-telefoni være ett alternativ men da kreves det også bredbånd. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skaff deg IP telefoni med +Utland fra Telenor Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 TELIO - gratis til alle fasttelefoner i de fleste siviliserte land. Da ringer du m.a.o. gratis til fasttelefoner i Tyskland. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei. Det du da gjør, er å kjøpe en billig Ip telefon abbonement her i Norge, sende tlf routeren til henne og så snakker dere med hverandre gratis:) Så lenge hun har bredbånd forbindelse så er det ingen sak:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå