PsyPuzzleAdventurer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei.. Jeg prøver meg her på forumet. Jeg har nettop flyttet til en ny leilighet og her får jeg tilgang til to nett samtidig. Disse har ikke noe med hverandre å gjøre og ligger ikke på samme subnett. Det ene nettet jeg får tilgang til får jeg kun tilgang til tråløst og det er på 18 Mbit. (så var temmelig raskt synes jeg. Det andre nettet er vanlig Canal Digital nett hvor jeg har Thomson ruter og kobler meg til på vanlig måte med kabel. Denne er på 12 Mbit. Min PC har Gigabyte Hovedkort med 2 nettverkskort innstallert. (Var noe av det beste HK til Gigabyte for litt over ett årsiden.) Det jeg her spør om er om det er mulig for meg å benytte begge nettene samtidig på hvert sitt nettkort og få fult utbytte av det, altså på den måten at jeg feks laster ned på en linje og feks ser Web TV i full kvalitet på den andre ?? Jeg er ikke kjent med dette og vet ikke om det går ann rett fra Win7 eller om det finnes noe tileggsprogramvare som gjør at du kan få til dette ..?? Noen som vet ? På forhånd takk:) Vennlig Hilsen Mick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå