Gå til innhold

B&W C5 vs Monster Beats Tour

Ohny

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg MP3 spiller som ikke støtter min gamle øreplugger, derfor er jeg på utsikt etter en ny en. Trodde det skulle bli lett match, men der tok jeg feil. Alle har forskjellige meninger og det kryr av øreplugger der ute. Etter å ha brukt par dager på research og lesing av tester, har jeg kommet fram til to kandidater. B&W C5 og Monster Beats Tour.

B&W er relativt ny, så jeg er ikke sikker om dere har fått testa den enda, men den har fått veldig bra kritikk, mens Beats er kjent for bass. Det er akkurat det jeg er ute etter, øreplugger som leverer bass(!). Ulempe med Monster er at "alle" har det og det virker så "ungdom". Jeg hører for det meste på trance, house, techno derfor jeg er ute etter sånn øreplugger.

Dersom dere kommer på noen øreplugger med god/knall bass, så tar jeg gjerne en titt på det. Monster kan jeg få til 1000,- men legger jeg til par hundre til får jeg B&W, så jeg vet ikke helt hva som lønner seg.

Help any1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer selv å kjøpe c5. Har fått testet de hos Hi-FIKlubben og ble imponert. Meget god byggekvalitet og komfort. De er konstruert for å sitte godt i ørene selv ved trening, noe som Monster ikke gjør (etter min erfaring)

Lyden er åpen, detaljert og fyldig med en stram og kraftig bass. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vurderer selv å kjøpe c5. Har fått testet de hos Hi-FIKlubben og ble imponert. Meget god byggekvalitet og komfort. De er konstruert for å sitte godt i ørene selv ved trening, noe som Monster ikke gjør (etter min erfaring)

Lyden er åpen, detaljert og fyldig med en stram og kraftig bass. :thumbup:

Av en eller annen grunn har ikke C5 klart å overbevise meg, jeg har testa den to ganger. andre gangen med mindre pute, men får ikke fram den bass feeling som alle snakker om, kanskje ørene mine er ikke skapt for C5? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...