Niklasp Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skal samarbeide med Spotify, ifølge rykter. Facebook vil lage musikktjeneste Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mener å huske at jeg leste en artikkel om dette samarbeidet for flere måneder siden? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jepp, dette burde jo gå bra. Den russiske Facebook-kopien har jo en herlig musikktjeneste lik Spotify, hvor lovlig den er er en annen sak Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De har allerede et samarbeid. Hvis du tillater spotify og facebook å samarbeide kan du se alle spillelistene til vennene dine på facebook som også har tillatt dette. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De har allerede et samarbeid. Hvis du tillater spotify og facebook å samarbeide kan du se alle spillelistene til vennene dine på facebook som også har tillatt dette. Joda, men det er da ikke akkurat noen stor deal vil jeg påstå. Spotify støtter jo også syncing med last.fm, men det er vel heller ikke noe stort "samarbeid" som ligger bak (se: fortjeneste) skulle man tro. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De har allerede et samarbeid. Hvis du tillater spotify og facebook å samarbeide kan du se alle spillelistene til vennene dine på facebook som også har tillatt dette. Var definitivt ikke det samarbeidet jeg tenkte på. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Facebook vs Google+ fremdeles..Google har jo allerede Google Music Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå