RAK-foto Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) SLETTET Endret 8. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nei, du kan eventuelt få en moderator til å slette dem - bruk "Rapportér"-knappen. Det hadde derimot vært en god idé om systemet autoslettet bildetråder fra Digit.no hvis man fjernet bildet og det enda ikke hadde kommet noen innlegg i tråden. At autogenererte bildetråder ikke slettes hvis det har kommet svar synes jeg er helt riktig. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Nei, du kan eventuelt få en moderator til å slette dem - bruk "Rapportér"-knappen. Det hadde derimot vært en god idé om systemet autoslettet bildetråder fra Digit.no hvis man fjernet bildet og det enda ikke hadde kommet noen innlegg i tråden. At autogenererte bildetråder ikke slettes hvis det har kommet svar synes jeg er helt riktig. Takkfor et kjapt svar. Tror kanskje det er en liten misforståelse. Jeg mente: Alle tråder som er startet av meg i Tilbakemeldinger Digit.no i Forumet. Ikke Billedkritikk-emner. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hei igjen Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken) Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst? Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder? RAK-foto Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvorfor slette trådene? Det kan da være nyttig for andre å vite det som har vært diskutert slik at ikke samme spm kommer tilbake om og om igjen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei igjen Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken) Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst? Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder? RAK-foto Hva da når en har et "spørsmål/problem" og leter etter svar i tidligere tråder......Litt dumt å fjerne "løsninger" på ting og tang kanskje...? Unngår vel også en del "dobbelpostinger" når "svar" finnes allerede.... Har f.eks. sett at enkelte nye tråder som er startet har fått henvisning til tidligere tråder..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Som flere har beskrevet over - nei, man sletter ikke tråder i hytt og pine. Det er en Dårlig Idé. Historikk er nemlig en Fin Ting. Anbefaler også Digitere å kikke litt mer rundt i forumet - spesielt i Akam-foraene. Endret 8. september 2011 av Trondster Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hvorfor slette trådene? Det kan da være nyttig for andre å vite det som har vært diskutert slik at ikke samme spm kommer tilbake om og om igjen. Hei igjen Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken) Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst? Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder? RAK-foto Hva da når en har et "spørsmål/problem" og leter etter svar i tidligere tråder......Litt dumt å fjerne "løsninger" på ting og tang kanskje...? Unngår vel også en del "dobbelpostinger" når "svar" finnes allerede.... Har f.eks. sett at enkelte nye tråder som er startet har fått henvisning til tidligere tråder..... Som flere har beskrevet over - nei, man sletter ikke tråder i hytt og pine. Det er en Dårlig Idé. Historikk er nemlig en Fin Ting. Anbefaler også Digitere å kikke litt mer rundt i forumet - spesielt i Akam-foraene. Hei alle sammen Da forstår jeg - etter klare ordelag - at dette ikke kommer til å bli aktuelt i det hele tatt. Da anser jeg denne tråden for løst. RAK-foto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da anser jeg denne tråden for løst. Jepp, bare og slette tråden Hvis man ikke føler seg vel med et svar man har gitt kan man redigere innlegget, mange som bare skriver "slettet" i redigerte innlegg. Aberet er at man ikke får kontinuitet i tråder og ofte så forsvinner den røde tråden i posten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg