Swafty Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hei Trener 2-3 ganger i uka, er ikke alltid jeg får tid til mer enn 2 ganger. Ønsker hovedsakelig å bygge volum, men også styrke. Har trent RYP, 5x5 og 3splitt før, så har litt erfaring. Har laget 2 forskjellige program, men vet ikke hvilket som er best for meg? Oppsett 1 *Knebøy: 3 x 8 *Markløft: 2 x 8 *Skråbenk: 3 x 8 *Militærpress: 3 x 8 *Stangroing: 3 x 8 Chins: 3 x F Dips/Pushups: 3 x F Mage: 3 x F * er da de øvelsene jeg trenger oppvarming på. Er rett dette vil bli for mye, overtrening.. Oppsett 2 Dag1 *Knebøy 3 x 8 *Skråbenk 3 x 8 *Stangroing 3 x 8 Dips 3 x F Mage 3 x F Dag2 *Knebøy 3 x 8 *Militærpress 3 x 8 *Markløft 3 x 8 Chins 3 x F Mage 3 x F Her er litt likt som stronglift sitt, virker dette bedre? Eneste jeg lurer på er om er dette et dårlig program å følge hvis jeg bare får tid til å trene 2 ganger i uka? Er oppsett 1 bedre da? Endret 8. september 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ville ikke vært redd for overtrening ved 2 fullkroppsøkter i uka, men ville vært veldig bevisst på om øktene blir for lange og du bare går på tomgang de siste øvelsene i oppsett 1:) Du kan jo eventuelt kjøre oppsett 1, men bare ta markløft en gang i uka? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hørtes ut som en god ide, men er redd øktene blir for lange ja når vektene begynner å bli veldig tunge. Derfor liker jeg egentlig oppsett 2 bedre (fikset litt på den) men ville bare høre med dere Økt A *Knebøy 3 x 8 *Benkpress 4 x 8 *Stangroing 4 x 8 Chins 3 x F Mage 3 x F Økt B *Knebøy 3 x 8 *Militærpress 4 x 8 *Markløft 4 x 8 Dips 3 x F Mage 3 x F Endret 8. september 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå