Digitalklokke Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei! Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe på galt med denne adressen;http://www.nike1972.co.uk/. Men har stusset over en del ting etter at jeg hadde lagd konto, etter jeg la inn kredittkort info, etter at jeg betalte for to par sko. For det første, det var ingen sikker betalingsmetode som man vanligvis får på "legit'e" sider. Når jeg trykket på "pay" ble jeg belastet på flekken. Dette skjedde den 31. august og jeg prøver fortsatt å snakke med "live support" der "Rose" alltid er pålogget for å svare på mine spm. Har gjentatte ganger testet om dette er en bot, men den svarer korrekt på alle spørsmålene mine. Når jeg ber "Rose" om å sjekke orderen min så svarer hun sjeldent. (prøvd ca 4 ganger.) Jeg poster denne fordi jeg vil gjerne høre om det er andre som har erfaringer fra denne siden. Sperret kortet mitt, så kredittkort informasjonen jeg la inn er ikke gyldig lenger. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Først og fremst så har det gått 8 dager, og det blir sendt fra utlandet. For det andre så lagrer du kredittkortinformasjonen din på en side du ikke har kjennskap til. For å være helt ærlig, det må være det mest dumme jeg har hørt noensinne. Nå, kanskje på tide å klikke på spam mails? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 For å være helt ærlig, det må være det mest dumme jeg har hørt noensinne. Wow, skjedde med å være frekk? Har vel aldri gjort feil før du da? Og hvis du sier at det du leste her er det dummeste du noensinne har hørt, ja da har du ikke mye å uroe deg over her i verden. Btw, fikk skoene idag. Ikke verdens raskeste sending for å si det sånn, men med to par nike 3.0 til 850, det gjør ikke meg no... peace Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 For å være helt ærlig, det må være det mest dumme jeg har hørt noensinne.Wow, skjedde med å være frekk? Hva forventer du av en slem dorull? Hvis skoene er ekte, så er det en utrolig god pris. Har du noen formening om det? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hvis skoene er ekte, så er det en utrolig god pris. Har du noen formening om det? Skoene virker veldig bra. Har sammenlignet de med en kamerat sine, og de så tilsynelatene helt like ut. Så da fungerer det for meg =) tenkte å bestille fler derfra =) edit; trykkleif Endret 21. september 2011 av Digitalklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå