Odesseiron Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Spillmatiseringen av den populære fantasyserien har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Blir sikkert gøy det, må prøves hvis det får greie anmeldelser. Leser bøkene og de er fornøyelige Lenke til kommentar
StHalvard Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Håper virkelig ikke denne flopper som andre "film/tv spill" *krysser fingre* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 "Lord of the Rings for voksne" som godeste Sean Bean sa. Er heller tvilsom til spillet, men skal selvfølgelig testes ut. TV-serien og bøkene anbefales forøvrig på det sterkeste (serien kommer på NRK på nyåret, går for tiden på Canal+ Series). Ta gjerne del i diskusjonen i TV-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337700 (For de som ikke har lest bøkene) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461 (For de som har lest bøkene) Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skeptisk av natur til slike spill. Serien kan jeg derimot varmt anbefale. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Blir spennendes men jeg er av natur skeptisk til spill/filmatisering av bøker. Synes dog at TV-serien gjorde det veldig godt. + at de hadde en awesome intro på serien Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Å herregud som jeg har kost meg med bøkene! De er absolutt til å anbefale! Gleder meg til å få se litt gameplay Edit: Her er litt mer info for de som måtte ønske det A Game of Thrones: Genesis http://www.youtube.com/watch?v=p_UFRNGHiWs http://www.youtube.com/watch?v=vHNppbUfUVY Endret 8. september 2011 av MightyTor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette spillet kom rimelig kjapt etter serien sin suksess.. Hvilket sier sitt. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette spillet kom rimelig kjapt etter serien sin suksess.. Hvilket sier sitt. Vel, spillet har vært under konstruksjon FØR de begynte å lage serien, så insinuasjonen din er helt feil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har jo vært et veldig bra brettspill tilgjengelig i noen år og bokserien har hatt stor suksess i over et tiår. De har prøvd å få til TV-serien i endel år nå, før de lykkes. Regner med det samme var tilfellet for spillet (første pressemelding om det kom vel i juni 2010), det var sikkert stor interesse alt etter LOTR ble en så stor suksess. Drømmen hadde vel vært Total War: A Song of Ice and Fire Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mange suppehoder i denne tråden, men det er ikke helt uvanlig det nei. Dette spillet tilhører ikke serien I DET HELE TATT. Det ble startet å utvikle FØR tv serien, og historien er FØR BØKENE. Håper folk klarer å fatte ting nå. Sesong 1 av tv serien var jævla bra, så jeg gleder meg til sesong 2 og dette spillet. Blir interessant å se om de klarer å lage en bra story før bøkene også. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Drømmen hadde vel vært Total War: A Song of Ice and Fire Hadde det blitt annonsert, så hadde det vært day1 pre-order! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette spillet kan fort bli bra. Det er ikke laget som et tilskudd til tv-serien, men heller basert på bøkene. Og dersom de har tenkt skikkelig igjennom gameplay og historie kan dette fort bli et virkelig godt spill. Det grafiske er igrunnen mindre viktig, ettersom det er historien som er høydepunktet i dette universet. At utviklerne og utgiverne får litt mersalg på grunn av TV-serien er jo bare å regne som positivt. Jo større suksess spillet blir, jo mer penger har utgivere/utviklere til overs på videredrift av spillet. Forøvrig hadde det vært morsomt med et Total War: A Song of Ice and Fire ja. Creative Assembly kunne gjort store ting med lisensen. Dog, selv om selve slagene hadde vært episke, tror jeg historien hadde havnet litt for mye i bakteppet i et Total War-spill. Lenke til kommentar
Sparxter Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vet ikke om noen andre merket dette, men er dere klar over dere hadde dette spillet liggende på listen over spill som kom ut i august fram til det faktisk aldri kom ut Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sommeren var vel det første tidspunktet som ble gitt for lansering. I august så jeg at Komplett og MPX tok det inn, med dato 1. oktober - mens Gamezone hadde 21. september. Ikke rart det nok var noe forvirring rundt lanseringen og de holdt datoen tett til brystet. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Føler denne serien fortjener bedre enn et strategispill som "kastes ut på markedet" allerede i september. Universet forfatteren har skapt i disse bøkene er så fantastisk gjennomført at et spill allà Skyrim, bare ENDA STØRRE hadde gjort serien rettferdighet. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette ender aldri bra. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De kommer til å kødde det til. Bra serie, da blir ikke spill bra. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) De kommer til å kødde det til. Bra serie, da blir ikke spill bra. Jeg har troen på at dette kan bli bra. Så lenge utviklerne har fått gjort seg skikkelig ferdig med spillet, og utgivelsesdatoen ikke er fremskyndet av utgiveren for å flyte på TV-seriens popularitet, burde jo spillet stå på solide ben. Hvis ikke får samtlige utgivere og utviklere "take the black". Endret 8. september 2011 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå