Gå til innhold

Deus Ex - forskjellige versjoner

mbst

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser at Deus Ex Human Revolution selges i flere forskjellige versjoner:

350 kr Standard

500 kr Nordic Edition

600 kr Augmented Edition.

Jeg synes spesialutgavene er nokså dyre. Er det noe poeng å kjøpe dem?

Skulle vel tro at man uansett får det samme spillet?

Er det bare noen ekstra standalone brett og feks at man får noen våpen/augmentasjoner tidligere i spillet som er forskjellen, ser jeg ikke noe poeng i å betale mer enn basis.

Forøvrig er jeg tilhenger av engelsk tekst i spillene, ikke norske oversettelser.

Hva anbefaler dere at jeg kjøper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Nordic Edition som inkluderer:

•An entirely new mission with a special cameo appearance from one of the original DEUS EX characters.

•Tactical Weapon Pack containing two extra weapons and 10.000 extra credits to buy or upgrade weapons.

Augemented edition inneholder i tilegg:

•An entirely new mission with a special cameo appearance from one of the original DEUS EX characters.

•In-Game Automatic Unlocking Device, M-28 Utility Remote-Detonated Explosive Device (UR-DED), Linebacker G-87 Multiple Shot Grenade Launcher, 10,000 Extra Credits to Buy or Upgrade Weapons, Huntsman Silverback Double-Barrel Shotgun, SERSR Longsword Whisperhead Silenced Sniper Rifle.

•"Making Of" DVD with Game Soundtrack, Motion-Comic and a 40-Page Art Book.

Både tale og tekst var på engelsk, jeg har riktignok PS3en min på engelsk. Hvis du ikke er interessert noen ekstra våpen og slikt så burde standard utgaven holde vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...