Krismeko Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Med utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 God reklame fra ett flott sted..og det kan en si takket være fotografen som formidler ett flott skue;) Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fint prospektkort - kunne vært hentet fra en reisekatalog, brosjyre eller annen reklame for Hellas! Synes du har lykkes med å formidle feriefølelsen og varmen på en fin måte! Med den beskjæringen du har valgt - kan bildet virke litt "tungt" på venstre side. En bedre balanse hadde vært å foretrekke, men det blir bare pirk .... En god 4`er fra meg. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 flot bilde fra det sydlandske Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg liker dette, mest for de nydelige blåtonene men også at du har med blomsterkrukka... ble liv i bildet med den :-) vh/Elisabeth Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 God reklame fra ett flott sted..og det kan en si takket være fotografen som formidler ett flott skue;) Tusen takk! Fint prospektkort - kunne vært hentet fra en reisekatalog, brosjyre eller annen reklame for Hellas! Synes du har lykkes med å formidle feriefølelsen og varmen på en fin måte! Med den beskjæringen du har valgt - kan bildet virke litt "tungt" på venstre side. En bedre balanse hadde vært å foretrekke, men det blir bare pirk .... En god 4`er fra meg. Tusen takk! flot bilde fra det sydlandske Takk for det Jeg liker dette, mest for de nydelige blåtonene men også at du har med blomsterkrukka... ble liv i bildet med den :-) vh/Elisabeth Takk for det, hyggelig at du likte bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg