Gå til innhold

Komplett-butikker bytter navn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett Data-butikkene bytter nå navn til Datakjeden. Dette skal medføre liten praktisk betydning for kundene.

Etter hva jeg kjenner til, skal også Datakjeden forhandle produkter fra andre leverandører enn Komplett/Norkom. Mulig dette er feil, men jeg har det fra en ansatt i en av Oslobutikkene. Forøvrig har butikkene blitt ganske dyre i forhold til Webshopen.

Drøyt er det at de tar seg betalt ved telefonisk henvendelse. Dette har jeg full forståelse for hvis det er snakk om support, men at en telefon til Databutikkene skal koste i startpris kr. 0,50, og deretter kr. 0,60 pr. minutt er litt drøyt. Ja, jeg vet der mulig å sende e-post.

Lenke til kommentar
hva var vitsen med at norek byttet navn til komplett for å gjøre det lettere, når komplet bytter navn til datakjeden!?!  :lol: sier jeg bare.

komplett-butikkene og komplett-websjappa blir 2 uavhengige selskap nå da, hadde vert litt rart om intel og amd hadde hett det samme ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

Komplett.no, som når holder seg kun til web, solgte for noen måneder alle butikkene sine til et annet selskap. Det ble ikke nevnt navn da, men det var snakk om en ny aktør. Akkurat som det stod i artikkelen.

Prislapp: 8 millioner hvis jeg ikke husker feil.

Dette ble vel gjordt for å markere enn bedre at Komplett.no ikke noe med butikkene å gjøre.

Så sånn er den saken. :wink:

Lenke til kommentar
Syns det var litt uorginalt navn.

Likte det ikke.

uff ja.

hva var vitsen med at norek byttet navn til komplett for å gjøre det lettere, når komplet bytter navn til datakjeden!?! :lol: sier jeg bare.

Norek har ikke byttet navn til Komplett.

Norkom derimot har gjort det.

Lenke til kommentar

Vil Komplett.no kun operere med webpriser iogmed at de har skilt seg fra de fysiske butikkene? Litt rart om de skal være to forskjellige selskaper, men reklamere for hverandre. Vil i så fall tro at Datakjeden, som det nå kommer til å hete, vil tape en del kunder. Tipper Komplett-butikkene tjente en god del penger på at folk kunne sjekke på nettet hva produktene kostet i butikken.

I'm confused.. please clearify me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...