del_diablo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 La oss begynne. Dere tar alle feil. Når noe blir løsrivet så dette det oppover. Og ingen av dere kan bevise det motsatte. Når jeg mister kaffekopper så detter de mot himmelen. Ballonger detter derimot mot bakken. Dette er et ubestridelig fakta. Bare intelligente skapninger holder seg mot jorden, fordi de er intelligente. Og himmelen varierer mellom grønn og lilla i farge. Grønn om natten og lilla om dagen. Og det finnes en kaffekopp som roterer rundt månen. Hvor er den? Hvorfor skal jeg bevise det? Den er der! Tro på meg! Jeg har skrevet det ned på et papir! Hva? Spør forskere med teleskoper om hvor den er, så de kan få bilde av den? LØGN! DE LYVER! Det er umulig å se ut i det store konkrete. Ja, dette er tenkt som en paroditråd. Alle innlegg som er seriøse SKAL bli slettet. Intil videre så nøyer vi oss med å parodisere religion og filosofi. Ikke noe politisk ved andre ord. For det hører hjemme i et annet forum. 2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tull som dette hører hjemme i lekeplassen.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 you be trippin bro Lenke til kommentar
IHS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Himmelen er grønn Henningsvær, Lofoten 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Himmelen er grønn Henningsvær, Lofoten Hvorfor har du postet et bilde av en overskyet himmel min sønn? Vår far, og vår forfader har sagt at å ta bilde av en dekket himmel er en vederstygghet. Måtte du dø hedning, for din vantro. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flyttet til lekeplassen. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Å legge lempe til list og list til lempe, det er det hele. Hvordan? Gå i deg selv, ta ditt indre kompass og still det mot magma. Magma kan lede. Magma kan frelse, Du er din egen inspirator! Kast deg opp i det! Bruk ditt jegs energikonsum på en bedre måte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå