Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: HDR braketing.3 eksponeringer +/- 2EV. Photomatix pro,håndholdt.Kom gjerne med tips om forbedringer,da jeg sliter litt med motlysbilder;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott utsikt. Siden det er, slik jeg ser det, sola som er fokuspunkt ville jeg kutta litt helt nederst. Smak/behag...bra med detaljer trass i motlyset.. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott lys og mange fine detaljer i skyene her. En vanskelig situasjon dette som jeg syns du har løst bra. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 flot solnedgang med fine linier i det ser helt dansk ud også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Flott utsikt. Siden det er, slik jeg ser det, sola som er fokuspunkt ville jeg kutta litt helt nederst. Smak/behag...bra med detaljer trass i motlyset.. Takker...har prøvd med det kuttet men følte vel kompen ikke stemte..ble liksom ikke rett i forhold til landskapet synes jeg. Flott lys og mange fine detaljer i skyene her. En vanskelig situasjon dette som jeg syns du har løst bra. Takker flot solnedgang med fine linier i det ser helt dansk ud også Takker...da skulle du sett til venstre utenfor bildet...der går nesten rett ned i en skråning...så ikke så flatt som i Danmark.hehe Flott lys og mange fine detaljer i skyene her. En vanskelig situasjon dette som jeg syns du har løst bra. Flott utsikt. Siden det er, slik jeg ser det, sola som er fokuspunkt ville jeg kutta litt helt nederst. Smak/behag...bra med detaljer trass i motlyset.. Tror jeg må rett på det med kuttet...skrollet litt og ble da virkelig bedre ja Endret 8. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vakker stemning og lys Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott stemningsbilde ;-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det som trekker bildet opp er helheten og harmonien i farge, lys og uttrykk Det som trekker ned, er at det selvsagt skulle vært en solnedgang i havet ...hehehehe Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fin solnedgang, farger og en nydelig eng!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Vakker stemning og lys Det som trekker bildet opp er helheten og harmonien i farge, lys og uttrykk Det som trekker ned, er at det selvsagt skulle vært en solnedgang i havet ...hehehehe Hehe Flott stemningsbilde ;-) Fin solnedgang, farger og en nydelig eng!! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nyyyydelig:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Liker det jeg ser.....Flotte farver. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Nyyyydelig:) Takker Liker det jeg ser.....Flotte farver. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg