Arodem Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Her er fire gode storproduksjoner du bør prøve. Les hele saken Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare. Jeg bruker PS3 kontrolleren min via bluetooth på Transformeren min vertfall Fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kjempefin artikkel! Noe jeg kan bryne meg på når jeg kjeder "gøtsa" ut av meg! Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har spilt ganske mye fps på iPod og android. Har rundet DOOM, NOVA, CoD Zombies, Battlefield og har nå startet på Dead Space på iPad. Med kun touch må man nødvendigvis slippe den ene analogstikken for å flytte tommelen til skyteknappen. Man stopper i bevegelsen, og bommer kanskje på knappen. Det tar lengre tid å sikte på målet. Med bevegelsesstyring er den ene tommelen dedikert til avtrekkeren, og man kan bevege seg fritt mens man skyter Bevegelseskontroll (option i f.eks DOOM og cod) fungerer helt strøkent med litt trening. Dette burde være en option i alle mobile fps-spill! Lenke til kommentar
everystone Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Meh.. min slitne HTC hero klarer vell ingen av disse. Lenke til kommentar
Invalidkommando Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg klarer virkelig ikke å få meg selv til å like spill på telefonen, enda eg har en ganske så solid Galaxy2 som tar det meste... Syns kusina til frøkna sin iPad funker bedre da isåfall (evt. en hvilken som helst tablet), men kjøper ikke en fjøl bare for å spille på. Langt mindre kjøper jeg en fjøl fra Apple. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 N.O.V.A. 1 og Asphalt 5 var skrekkelige spill, så at Nova 2 og Asphalt 6 plutselig skulle være verdt 7 og 8 høre pussig ut, spesielt med tanke på kommentarene som gjøres om dem. Er det én karakterskala som gjelder for Android, og en annen for f.eks. PSP? Er dette spill som ville fått 7 og 8 på PSP? Lenke til kommentar
marathi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Diverse emulatorer på Android-telefonen min støtter eksterne kontrollenheter, jeg har med hell koblet både Wii- og PS3-kontrollere til den, og dette fungerer perfekt. Hvorfor i alle dager kan ikke disse spillene også komme med en slik støtte? Det ville i mine øyne forbedret spillopplevelsen betydelig. Lenke til kommentar
StHalvard Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Keep'em comming Gamer.nn Helmax med Android spill tester! Lenke til kommentar
froosh Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mer Android testing takk! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Syntes faktisk at det touch rattet du kan få er genialt bra. Jeg kan styre ganske så nøyaktig med det og når det gjelder touch ser jeg ikke andre bedre muligheter. Tilting er derimot noe ubrukelig piss. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare. Jeg bruker PS3 kontrolleren min via bluetooth på Transformeren min vertfall Fungerer ypperlig! Fikk du til dette uten å koble controlleren til docking med USB og rooting av TF ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare. Jeg bruker PS3 kontrolleren min via bluetooth på Transformeren min vertfall Fungerer ypperlig! Fikk du til dette uten å koble controlleren til docking med USB og rooting av TF ? Beklager sent svar. Ja det er fult mulig å få dette til uten å koble til dokkingen. Installer følgene på TF-en: https://market.android.com/details?id=com.dancingpixelstudios.sixaxiscontroller Installer så dette på en PC http://www.dancingpixelstudios.com/sixaxiscontroller/tool.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå