Dryper Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei! Jeg har en Pioneer Head unit i bilen min og skal ha den ut for å skifte på noe kabler som går til den. Når jeg kjøpte bilen fulgte det ikke med noen "removal pins" eller hva folk kaller det for, og lurer da på hvor jeg kan få tak i disse. Jeg har lest litt på fourmet og ser at noen sier de finnes på biltema, men jeg fant ikke noe da jeg sjekka på nettet? har noen evt link til disse? eller noen andre måter å fjerne bilstereoen på? Takker for svar! Dryper Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Her har du til det meste: http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=253 Sist jeg bestilte der sendte de med brevpost med gratis frakt. Endret 8. september 2011 av gxi Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det går ann å gjøre det med en tynn skrutrekker også Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg pleier å låne slike hos Bilradiospesialisten. Er ikke alltid de har like lyst til å låne de ut, men smiler du litt så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå