Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Seilskute Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Lyset på båt er veldig bra.Litt hardt oppskarpet eller noe slikt,ser det rundt bakerste mast øverst.Og noe blå himmel??? Lenke til kommentar
Tor Ivan Karlsen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei Emil Et fantastisk bildet. Dette er et godt Tromsø miljø bilde. Jeg skulle gjerne sett bildet med mer rom foran båten istedenfor bak. Og som nevnt kanskje litt for blå himmel. Kanskje det er effekten av HDR? Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja - mer luft foran baugen slik at hele baugspydet kommer med! Ellers - virkelig bra bilde! En sterk 4`er fra meg. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hei Tor Ivan. Joda jeg kunne kanskje stilt meg mer til høyre på kaia med kameraet slik at det har blitt en bedre vinkel, mer rom foran båten.Blåfragen skyldes vel at jeg har vært for hard på Saturation spaken i Photomatix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg