Emily26 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fikk en sms av gutten jeg liker der det stod : "Haha det kiler i magen når jeg tenker på deg " Han skrev denne i fylla, men er det ikke et ordtak som lyder av fulle folk og små barn får du sannheten? Vi kjenner egentligt ikke hverandre, har ikke kjent hverandre i mer en noen få uker pluss han bor på en annen kant av landet enn meg. Vi har ikke nevnt noe om den smsen i ettertid, men vi har skrevet meldinger. Jeg tørr ikke og være den som tar opp emne ang den meldingen, i frykt for og drite meg ut:P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 det ikke et ordtak som lyder av fulle folk og små barn får du sannheten? Jo, det er det Var det alt du lurte på? o.O Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 det ikke et ordtak som lyder av fulle folk og små barn får du sannheten? Jo, det er det Var det alt du lurte på? o.O Nei egentlig ikke, lurte på om han mente noe med det, eller om det bare var fylle prat. Er jo forsovet umulig for dere og svare på siden dere ikke kjenner han, noe jeg heler egentlig ikke gjør så godt. Lurer gjerne også litt på om gutter generelt pleier og lire av seg slike ting uten og mene det? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nei egentlig ikke, lurte på om han mente noe med det, eller om det bare var fylle prat. Er jo forsovet umulig for dere og svare på siden dere ikke kjenner han, noe jeg heler egentlig ikke gjør så godt. Lurer gjerne også litt på om gutter generelt pleier og lire av seg slike ting uten og mene det? Når jeg drikker meg full, så pleier jeg noen ganger å sende følelse ladede meldinger, som inneholder ekte følelser. Så kan godt hende at han mente det han sa Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Han mener nok hva han skrev. Skriver selv av og til slike meldinger på fylla, og jeg mener dem som regel Så er du keen får du han lett! Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Får håpe han mener det da Synd vi bor på hver vår kant av landet... Det hele begynnte med et one night stand, men han sendte melding allerede samme kvelden han kom hjem til seg selv, så det var på en måte han som begynnte:P Den killing i magen meldingen fikk jeg først for en uke siden, har som sagt skrevet fler meldinger etter det, men ingen av oss har som sagt nevnt noe mer om den meldingen han sendte. Jeg skrev jo tilbake at jeg følte det på samme måte. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Tips eller råd for hva jeg kan gjøre videre uten og virke fårr innpåsliten? Hvor ofte er det greit og skrive meldinger til han uten at jeg maser:P ? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvis han liker deg så er ikke det du gjør masing for han. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hvis han liker deg så er ikke det du gjør masing for han. Er jo det jeg er usikker på om han gjør, liker meg altså. Om det bare var bullshit hele den meldingen, siden han ikke har nevnt den i ettertid. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hvis han liker deg så er ikke det du gjør masing for han. Han bruker mye smileys, men vet ikke om det har noe serlig betydning for han i og med jeg ikke kjenner han noe serlig. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Når jeg har litt promille så har jeg en tendens til å sende flørtende meldinger til jenter som jeg har følelser for, om jeg for eksempel sitter på facebook og snakker med henne etter en fest. Når jeg da leser chatloggen morgenen etter legger jeg merke til at jeg kanskje har vært litt for ivrig med å sende meldinger, noe jeg ikke hadde gjort om jeg hadde vært edru. Det er stort sett jenter jeg har følelser for jeg sender flørtende meldinger til med alkohol i kroppen, så det kan godt hende han mener noe bak det. Men det er selvsagt umulig å vite hva han tenker. Alle oppfører seg forskjellig i fylla. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har skrevet noen sånne meldinger i fylla selv gjennom tidene. Kan fort bli sterke følelser i fylla. Noen ganger mener jeg det, andre ganger tror jeg der og da at jeg mener det og ender med en overdrivelse At det ikke ta's opp dagen etter er som regel fordi det er kleint. Enten fordet man har gått for langt eller fordi responsen var dårlig Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Har skrevet noen sånne meldinger i fylla selv gjennom tidene. Kan fort bli sterke følelser i fylla. Noen ganger mener jeg det, andre ganger tror jeg der og da at jeg mener det og ender med en overdrivelse At det ikke ta's opp dagen etter er som regel fordi det er kleint. Enten fordet man har gått for langt eller fordi responsen var dårlig Vell, jeg svarte han ivertfall " i like måte:) Føler det på samme måten" Så da må d jo være det at han ikke mente noe serlig med det da:S Skal nevnes at han er i utlandet, og har hatt litt kluss med telefonen og beklaget seg veldig for at han ikke svarte meg med det første, men han sa at han var litt full og da glemmer han og svare sa han og beklaget nok en gang. Var det et hint om at han beklaget seg for at han sendte den "kiler i magen" smsen eler bare for at han ikke fikk anledning og svare med det første. Huff mange spørsmål, som er så og si umulig for dere andre og svare på Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tips eller råd for hva jeg kan gjøre videre uten og virke fårr innpåsliten? Hvor ofte er det greit og skrive meldinger til han uten at jeg maser:P ? Han bruker mye smileys, men vet ikke om det har noe serlig betydning for han i og med jeg ikke kjenner han noe serlig. (...)Huff mange spørsmål, som er så og si umulig for dere andre og svare på Analyze this, analyze that. Uten at jeg kan snakke for oss alle, så gjør som oss gutta; gå for magefølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå