thomit Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) SSD Vel... du trenger ikke å bruke alle 8 tusen på en sånn da. Endret 9. september 2011 av thomit Lenke til kommentar
Thiral Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ja, helt klart at jeg må få skaffa SSD! Får man sånne intern-eksterne løsninger for USB3.0? Hadde vært veldig greit da jeg har USB3.0 både på desktop og laptop nå ^^ Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hva mener du - koble SSD til via USB? Frarådes ... og du trenger jo ikke det, når du har 2 hardiskplasser i laptopen din. USB 3 gir nok båndbredde til bruk med snurredisk, men vil strupe ytelsen på en SSD. Endret 9. september 2011 av thomit Lenke til kommentar
Thiral Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Litt dårlig forklart fra min side. Tenkte å ta ut den ene harddisken på 500GB og erstatte med en SSD, men jeg kunne vel bruke harddisken jeg tar ut som en ekstern? Om det er mulig, finnes det noen USB3.0 løsning for å overføre mellom den interne harddisken jeg da ønsker å bruke som en ekstern? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ja, du kjøper deg bare et eksternt USB 3 (eller eSATA) harddiskkabinett, og putter den ene snurredisken i den. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Følger det med cd med re-installasjon, slik at men kan kjøpe en SSD i tillegg til pc'en, stappe den i og installere windows på nytt på den? Lenke til kommentar
Thiral Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Det har jeg også lurt på, kan si ifra når jeg får den =) (Tipper mandag). Til Thomit: Digg! Da har jeg en ekstern harddisk som overfører raskt til begge pcer, bedre kan det ikke bli Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fant du ut noe her? Lenke til kommentar
Thiral Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Det følger med product key, men ingen windows på disc. Følger med en disc for ASUS drivere, annet enn det finner jeg ikke. Får se hvordan jeg får fiksa det .. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Man kan vel kanskje ta et image av disken vha. f.eks. Ghost eller noe slikt, også legge det inn på en ny disk. Eller få tak i en windows versjon på nettet, dersom det følger med product key. Blir nok en lik pc på meg, må bare få inn noe mer lønn først Endret 16. september 2011 av Azaz Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sjekk denne tråden: Tror jeg går for metoden med Intel sitt program når jeg kommer så langt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1369304&st=0&p=18232169entry18232169 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Intel Data Migration Tool krever visstnok at man har minst 1 Intel disk i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå