Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating funker ikke - (Noen her som kan koreansk?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære ven en kjær venn.

Jeg gjorde mye forvirring til situasjonen her, jeg vet det. Hva er dette? Ærlig talt, jeg er gravid av alt dette. Jeg er så sjenert. Skriv masse, men faktisk er jeg flink til å snakke norsk. Jeg var en av dere å si om å her.som ikke forstå en ting, men skrivingen er ikke bra. Derfor er oversettelsen som brukes. Min gode venn av meg lovet meg en tekst, slik at du kan passere. Norsk, er hun hjelper meg. Slik at vi kan gjøre denne ordningen. Du vil gi meg tålmodighet, Jeg tror du kan ikke vente. Jeg elsker deg. Jeg får slike trekninger i ansiktet.

Vi finne en løsning her.

Trekk meg Annie

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjære meg igjen, hallo

:yes:

Her er det siden sist jeg besøkte er en lang tid. Og den eneste grunnen til at jeg har er at pitta i sør er på en liten reise. Laura er en god meg og mine søstre i sør. Du kan tro at vi kose oss. Så, "Oh, tviler jeg det vil skje og Annie Laura ..." Ja, alle ville til, er vi venner igjen: tror jeg så på nyhetene kan være stor! Å endelig kan jeg smile igjen. Laura vil slutte og har gått tilbake til fansen til å ta offentlig kontroll i mitt undertøy og geitost, og at gårdsplassen. Laura, snakker jeg til henne når jeg har sluttet å svare stygg? Skal du ha dette?

Vi er et nytt søsterpar. Vi smiler til hverandre. Oss mens vi nyter oss selv i rollen til å spille kort på kvelden. Rullekake igjen. Endelig kan vi gjøre det igjen. Mer enn 25 minutter til.. Laura har nå ingen bad.

Så jeg må informere deg om at alt dette er avblåst. For meg, verdens endelig bankkrise. Jeg liker å rulle. Vil også benytte anledningen til å takke deg for din støtte. God jul til deg! Vi snakket igjen rumpa. Husk: jeg er her. Takk for Gugguwikuwaggua dette.

Annie Young og fokus på søster (Laura)

:w00t: :w00t:

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...