SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei :] ... er litt små treig med og reagere så når menn ser på meg - får blikk kontakt så oppfatter jeg det ikke før senere ! Med andre ord er at mange gutter er sur på meg :I . Og hver gang dette skjer eller når jeg vil det så ser jeg berre vekk for og skjule at jeg smiler og han tror no at jeg avviser han så jeg gjør det no bare verre :S Plis hjelp meg , er det noe jeg kan gjøre med dette ? . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Snakk med dem? Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Snakk med dem? :3 ThiiiHi :S Nei . Tørr ikke Lenke til kommentar
hursay Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finnes vel gutter du er komfortable og snakke med? Snakk med han i enerom helst, selvom det kan være litt vanskelig og få til Ganske sikker på at det er mere snakk om en bestemt gutt og ikke alle(?). Det at du smiler når du snakker med han er bare søtt, ingenting og skjule Det med blikk kontakt er bare og øve på, jenta jeg var med før hadde samme problemet. Men om du er litt "socially awkaward" så gjelder det bare og snakke med folk/fremmede eneste måten og få det vekk. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vent 7 år til, når du er 13 tør du å snakke med dem. 3 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Vent 7 år til, når du er 13 tør du å snakke med dem. Åherre Jesus vennen min ! 24 jeg :] Er oppvokst med ei artig/Barnselig mor så jeg ser humoren i alt . Og er ikke akkurat A4 Personen :] Finnes vel gutter du er komfortable og snakke med? Snakk med han i enerom helst, selvom det kan være litt vanskelig og få til Ganske sikker på at det er mere snakk om en bestemt gutt og ikke alle(?). Det at du smiler når du snakker med han er bare søtt, ingenting og skjule Det med blikk kontakt er bare og øve på, jenta jeg var med før hadde samme problemet. Men om du er litt "socially awkaward" så gjelder det bare og snakke med folk/fremmede eneste måten og få det vekk. Ja ;] Takk <3 Veldig godt tips 1 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Kunne du gitt et litt mere utfyllende svar? Ja og takk, syntes jag kan virke som et litt respektløst svar egentlig... BTW: Med alle de rare smilyene så virker du som en 12-år gammel jente, har vanskeligheter for og tro at det er en 24-år gammel "dame" bak skjermen her. Endret 8. september 2011 av hursay Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 ÅHJ :] Så fint for deg ja :] Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hopp i det med begge føtterne. Du er for trygg i den egen komfortsone, og eneste måten å komme deg ut av den er å begi deg ut på ting som f.eks å faktisk si hei, ha øyekontakt, småleke litt osv. Du har egentlig ikke noe å tape. Merk deg: jeg mener ikke at du skal bli innpåsliten, men det å faktisk tørre å være utadvent kan være utrolig sjarmerende noen ganger mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Enig med Lednar. Hopp i det og ta en sjanse. Det vil føles skremmende og en smule akward, men så vil du også finne ut at det i tillegg er veldig givende. Man får ikke spesielt mange venner eller kjærester av å være stille og sjenert. Det er ikke farlig å snakke med mennesker. Et lite smil kombinert med en munter tone avvæpner de aller fleste. Jeg har en kamerat som er veldig utadvendt og smiler mye. Han kan bli venner med nært sagt hvem som helst i løpet av 5 minutter. Endret 9. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Siden du i følge en annen tråd du har startet har partner, har du vel allerede fått det til å funke en gang. Hvorfor ikke bruke samme fremgangsmåte som den gangen? Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Siden du i følge en annen tråd du har startet har partner, har du vel allerede fått det til å funke en gang. Hvorfor ikke bruke samme fremgangsmåte som den gangen? :] ;P Fordi eg kan ikke komme og si "Hello vi har vært venner siden barneSkolen og liksom få han til og gå med på det ! ;P . Jaaa >:I Finst mange menn her i verden men kan på en måte føle hvem som passer seg lammed meg "ikke spørr hvorfor , kan ikke forklare" ! . Men vi møter hverandre ofte på gaten men da er vi begge ute med venner eller så har bare den ene nødt og forte seg for og rekke noe . Så jeg blir vel litt innpå sliten om jeg løper vedsiden av han ? Er 24 . Så jeg føler det blir litt for ...... For meg :I . :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå