karoald Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Inne i skogen er det---- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fotografert inne i skogen på dagen Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette bildet er nydelig, mange fine detaljer, farger og lyset. Motivet er også bra, det som drar bildet litt ned er at den store busken til høyre ble for mørk og uten detaljer. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Takker-du må ha ein mørkere skjerm enn eg har-for med meg er det lyst og ein ser godt detaljer Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Detaljrikt og fint bilde. Likte spessiellt godt lyset som kommer inn mellom løvet foran stammen til høyre i bildet. Fin formidling Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 På min skjerm er lyset helt perfekt. Flotte farger og mange spennende detaljer som gir dynamikk og liv Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Likte veldig godt fargene i dette fine bilde med god vinkling. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Knallfint bilde fra skogen, med flotte høstfarver og fin komp. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Takker dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg