Gå til innhold

Adobe Photoshop Elements fra USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ikke noe å si om jeg kjøper Adobe Photoshop Elements 9 fra USA ? Skal dit i midten av oktober og ser det kommer på omlag 500,- Kan vel kanskje kjøpe om laste ned for samme pris og. Noen som har erfaring med det?

Kjøpte min versjon på amazon.com til omtrent samme pris...fikk da både til pc og mac...2 cd'r...og hadde den i postkassen 4 dager senere;)..virkedager altså.Hadde vel ikke trengt til begge men kan jo hende en dag man får seg mac da vet du;)

http://www.amazon.co...n%2Fmac&x=0&y=0

versjon her får du nå til under 400kr.... Dollar kursen er nå så vidt over 5kr så jeg på nyhetene i går,så nå kan du spare mye;)

Ja du ser jo selv om du velger spesial tilbudet får du den enda mye billigere...

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Flott, takker. Jo en Mac Air er nok på vei til kona snart, så det hadde vært kjekt med begge versjoner. Kanskje få de til å sende til hotellet jeg skal bo på.

Vet du eller noen andre om butikkprisene til B&H Photo i New York er de samme som nettprisene ? Blir jo helt grei pris der og ser jeg, og ser ikke bort fra at det kan bli annet snacks der også ;-)

Lenke til kommentar

Flott, takker. Jo en Mac Air er nok på vei til kona snart, så det hadde vært kjekt med begge versjoner. Kanskje få de til å sende til hotellet jeg skal bo på.

Vet du eller noen andre om butikkprisene til B&H Photo i New York er de samme som nettprisene ? Blir jo helt grei pris der og ser jeg, og ser ikke bort fra at det kan bli annet snacks der også ;-)

Om de kan sende til hotellet du skal bo på,det tør jeg ikke si..men om du leste litt så vil du ha den tidligst den 9. senest Tirsdag i postkassen...altså bestille den før dagen er omme.Jeg ville valgt å bestille rett hjem hit til Norge..regner med det er her du bor.Men ser nå av mine kontoutskrifter att jeg ikke kjøpte min på amazon, men mpx...til 719,- i mai.Blandet litt her med Nik HDR pro jeg,om hvor jeg kjøpte den fra,men prisen for Elements 9 som link referer til, ville nå jeg slått til på med en gang...men det er meg da;)

Kjenner ikke til butikk du referer til,så det kan ikke jeg svare på.Men vil nå tro nettprisen er noe billigere enn butikk pris...kan ta ett eksempel..kjøpte for en uke siden ett batterigrep i butikk til mitt Nikon D90..til 1795,.MB-D80.Og ser hos Japan Foto er nå nettprisen 550,...så kommer jo frakt i tillegg da..ja sånn kan det gå når en ikke sjekker nettet først..hehe.Om de har til den prisen idag vites ikke;)

Var inne å sjekket prisen i nevnte butikk...den er dobbelt så dyr der..124,99USD mot amazon's 59,99USD;)...om jeg traff rett butikk da vel å merke;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Tipper du fant pris på Photoshop & Premiere Elements. Jeg trenger bare Photoshop. De har den til USD 84,95

http://www.bhphotovideo.com/c/product/736598-REG/Adobe_65089532_Photoshop_Elements_9_Software.html

Mail in rebate på US$ 20 har de og, men det krever vel US addresse ?

Om jeg bestiller til norge kommer vel porto, moms og tollbehandlingsgebyr i tillegg?

Endret av Ingenpeiling
Lenke til kommentar

B&H må ha state tax når du kjøper det i butikken. Vet ikke hva tax'en er i NYC men fra 7-12% ekstra må du regne med.

Blir du noen dager i NJ eller andre stater så kan du sende det dit og spare tax som regel fri frakt over en viss sum. Men er du som meg så vil du ta i bruk utstyret med en gang og da nytter det ikke.

Uansett vil du handle mere enn det du kom for. De er ikke verderns største kamera supermarked for ingenting :)

Lenke til kommentar

Tipper du fant pris på Photoshop & Premiere Elements. Jeg trenger bare Photoshop. De har den til USD 84,95

http://www.bhphotovi...9_Software.html

Mail in rebate på US$ 20 har de og, men det krever vel US addresse ?

Om jeg bestiller til norge kommer vel porto, moms og tollbehandlingsgebyr i tillegg?

mener å ha lest en slipper toll om det er gave,men er neimen ikke sikker..porto..det vet jeg jammen ikke..betalte ikke porto for Nik HDR pro i hvertfall.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...