Gå til innhold

BK: ... det skjer.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God eksponering og fine, naturlige farger.

Men jeg synes musikeren ble litt for sentrert

Det som virkelig kunne blitt spennende med et slikt motiv, sille vært å bruke et gråfilter, slik at du fikk lang eksponeringstid, og menneskene som går forbi hadde fremstått som i bevegelse.

Men da måtte du hatt stativ og litt tid til planlegging, og det er jo ikke altid at man har :)

Lenke til kommentar

"Nød lærer nøgen kvinne at spinne " Fint formidlet stemning. Folk flest kaster ett "skråblikk" på våre sannsynligvis fattige gatemusikanter.

Alltid mye spennende å finne når en er ute å går i by gater som her.Godt fanget i form av "modell" og ellers mennesker som haster forbi,fult opptatt med hva de måtte ha fore..ett godt fortellende bilde således.;)

God eksponering og fine, naturlige farger.

Men jeg synes musikeren ble litt for sentrert

Det som virkelig kunne blitt spennende med et slikt motiv, sille vært å bruke et gråfilter, slik at du fikk lang eksponeringstid, og menneskene som går forbi hadde fremstått som i bevegelse.

Men da måtte du hatt stativ og litt tid til planlegging, og det er jo ikke altid at man har :)

:D Hei alle tre :D

Først må jeg si tusen takk for deres konstruktive kommentarer til bildet mitt.

WASCO: Tror ikke vedkommende musiker hadde vært like glad for at jeg kom med stativ osv. før jeg skulle ta bilde av han, men det er jo et tips å ta med seg.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

WASCO: Tror ikke vedkommende musiker hadde vært like glad for at jeg kom med stativ osv. før jeg skulle ta bilde av han, men det er jo et tips å ta med seg.

Så lenge han sitter på en offentlig plass og spiller har du lov til å fotografere han akkurat så mye du vil - så det er bare å rigge seg til med stativ og alt som hører med. :cool:

En annen ting er at et stativ ikke er noe vi drar med oss over alt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...