Skyb3rt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg kjøpte en komplett gamer for lenge siden, med OEM windows 7. Og jeg kjøpte meg nytt kabinett og tenkte ikke på å skrive ned produktnøkkelen, det gamle ligger jo i søpla for lenge siden, og nå reinstallerte jeg nylig. Har 26 dager på meg... Noen muligheter? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Komplett har nok registrert denne koden så jeg tipper de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Komplett har ingen oversikt over produktnøklene til Windows. Dersom det er en standard retail OEM-utgave du har (ikke f.eks. HP, Acer, Asus etc) kan du ringe Microsoft (23 500 500, valg 2, valg 2). De kan generere en ny nøkkel til deg. De krever dog at du har kjøpsbevis der det står oppført at du har kjøpt Windows, og det er en fordel dersom du har installasjonsplaten tilgjengelig da de kan trenge et "part number" som står på denne. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Komplett har ingen oversikt over produktnøklene til Windows. Dersom det er en standard retail OEM-utgave du har (ikke f.eks. HP, Acer, Asus etc) kan du ringe Microsoft (23 500 500, valg 2, valg 2). De kan generere en ny nøkkel til deg. De krever dog at du har kjøpsbevis der det står oppført at du har kjøpt Windows, og det er en fordel dersom du har installasjonsplaten tilgjengelig da de kan trenge et "part number" som står på denne. Skal prøve det! Takker for svar Endret 9. september 2011 av Umuligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå