Barry White Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Jeg installerte nettopp linux redhat 9, og jeg har selfølgelig problemer med nettverkskortet, det er et det ikke finner, så jeg lurer på hvordan jeg finner og installerer det, det står "active" på nettverksboksen, men ingen internett kommer! hjelp! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Jeg installerte nettopp linux redhat 9, og jeg har selfølgelig problemer med nettverkskortet, det er et det ikke finner, så jeg lurer på hvordan jeg finner og installerer det, det står "active" på nettverksboksen, men ingen internett kommer! hjelp! Linux Kategorien er kanskje mer passende? :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 dette er vel fremdeles et hardware forum. ikke et OS forum Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Flyttes til Linux kategorien. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har du prøvd å skrive "ifconfig -a" i shell og sett hva som kommer opp da? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva slags nettverkskort har du? (og ja, gjør det han over skrev) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå